Lunalotic Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg tenker de som har vært aktive bidragsytere i tråden i løpet av de siste 3 månedene Som hvem da ? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det ville vert meg, Pessi, Evelen, Admiral, Jack, Datasmurf, Overmoden, Darkness, Krapylen, Netrum. Thats it. Party hard. 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Jeg tenker de som har vært aktive bidragsytere i tråden i løpet av de siste 3 månedeneSom hvem da ? Meg, deg, Therawyn, Datasmurf, Pessimistisk, Overmoden, Admiralen, Krapylen, Simbla, Delvis, Quote, Tåkur, Llidari, KinderLinda, Bytex + sikkkert en masse jeg ikke husker i farta Endret 6. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Basicly hele DNFK. Det ville vert meg, Pessi, Evelen, Admiral, Jack, Datasmurf, Overmoden, Darkness, Krapylen, Netrum. Thats it. Party hard. Det er dette en har IM for. Om en vil lage gutteklubben grei. Endret 6. oktober 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Leave me out of this shit Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det ville vert meg, Pessi, Evelen, Admiral, Jack, Datasmurf, Overmoden, Darkness, Krapylen, Netrum. Thats it. Party hard. Kan du ta opp det ukentlige skype møtet deres ? 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Herregud... Har dere sett på Big Brother? Tristere program skal man lete veldig, veldig, veldig lenge etter... Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg glemte mange navn, sorry! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Men hva er vitsen med en sånn "spesialtråd" som alle er med i. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 ok, så ekskluderer vi de som ikke er kule nok dersom det er so forbanna nøye Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Alle unntatt Branneren og deg, duuuh. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Dakar Branneren... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg synes noen burde opprette egen dramatråd, og så kan de som ønsker diskutere VIPklubben grei der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Neida, det er dette som blir nattens drama. Selv skal jeg sove. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det ville vert meg, Pessi, Evelen, Admiral, Jack, Datasmurf, Overmoden, Darkness, Krapylen, Netrum. Thats it. Party hard. Hey. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Alle mødrene deres er menn. Og jeg er best. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det ville vert meg, Pessi, Evelen, Admiral, Jack, Datasmurf, Overmoden, Darkness, Krapylen, Netrum. Thats it. Party hard. Hey. Og Quote. Sorry. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Om livet arter seg slik som veloptiv gigastrukturær solipsistær transmatiske tilstedeværelse skal jeg bli gærn jeg også https://soundcloud.com/bendik-laland/dancin-tables-full-version Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Om livet arter seg slik som veloptiv gigastrukturær solipsistær transmatiske tilstedeværelse skal jeg bli gærn jeg også https://soundcloud.com/bendik-laland/dancin-tables-full-version Hva er dette for no bråk? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det er veloptiv støy og det er så grådig fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg