Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg liker ikke Branneren. Jeg angrer vårt vennskap. nå må du bestemme deg spinningtrenetryne du faket vennskap (typisk kvinnfolk) og så kastet du meg til ulvene!!! man kan få restskatt av mindre!! (her prøver jeg å få skikk på dette forumet, og dette er takken i mitt neste liv skal jeg bli en hannkanin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Quote er moderator. Be afraid. Be very afraid. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Quote er moderator. Be afraid. Be very afraid. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Mildt sagt mye bra folk her inne om dagen! 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ingen tvinger deg til å være her Branneren. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg tar ingen sjangser. Execute order 66. Kill dat bitch. Hold deg unna Ullevål Sykehus. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg ler så jeg dævver. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 hvem er quote er dette enda en av løsetøsene her inne Han er blonde tullegutars svar på løstøsene her inne. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ingen tvinger deg til å være her Branneren. Tror ikke han mener så alvorlig med noe av det der Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ingen tvinger deg til å være her Branneren. vet jo det da!! jeg lusker stille og rolig ut og tilbake til min lille musikktråd dere er tydeligvis ikke moden for min form for humor her Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Ingen tvinger deg til å være her Branneren. vet jo det da!! jeg lusker stille og rolig ut og tilbake til min lille musikktråd dere er tydeligvis ikke moden for min form for humor her Kan du synge ? Vi pleide å ha en som hang her som sang og la ut coverlåter på musikkdelen. Endret 6. oktober 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Forumkaféen er for alle, inkludert Branneren. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vi burde ha en VIP kafe 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vi burde ha en VIP kafe Hvem skulle denne VIP-kafeen i så fall vært åpen for ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vi burde ha en VIP kafe Hvem skulle denne VIP-kafeen i så fall vært åpen for ? Meg og alle kvinnelige forumbrukere. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 jeg beklager at jeg har medført krangling om hvem som er en verdig bruker her, det var ikke meningen sorry!! holder meg fra nå av kun i musikktråden min Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Vi burde ha en VIP kafe Hvem skulle denne VIP-kafeen i så fall vært åpen for ? Veldig viktige personer. Duh. Endret 6. oktober 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg tenker de som har vært aktive bidragsytere i tråden i løpet av de siste 3 månedene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg