Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Korleis hindrer tjall deg i å arbeide på sjøen? Er ikkje alle sjømenn rusavhengige?Det heter fulle sjømenn, ikke steine sjømenn. Er du stein er du bare ballast (ordspill). Endret 6. oktober 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 nuweeeel. Kjenner no sjømenn med nokså spenstige valg av rusmiddel, og det er ikkje som om det ikkje er godt dokumenterte greier. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei hun sier hun kunne tenkt seg en mann men hun har tre hovedkrav: ikke vært gift før, kristen, ikke drikke alkoholJøss, to av tre. Ikke dårlig! Synd hun spesifiserte kristen da, ellers kunne jeg prøvd meg... Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hun har sex med flykapteinen. Både hun og helvete er løs. lold Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Syns der var en plakat om det med server og prøv igjen i et innlegg til Branneran, så ble det forandret til video. Kanskje? Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 jeg bruker windows 10 for øyeblikket Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 jeg bruker windows 10 for øyeblikket Ok skjønner. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Syns der var en plakat om det med server og prøv igjen i et innlegg til Branneran, så ble det forandret til video. Kanskje? My name is Branneren!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor "Branneren"? Hva slags historie har nicket? Brann-fan? En vri på å "banne"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 er det dumt å kjøpe falsk forlovelsesring til seg selv??Er det dumt å stappe en hagle i kjeften og trykke av?Det er da vitterlig ikke det samme Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jo, det er overraskende likt. 2 Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg liker Brannbiler Og siden jeg er Bergænser støtter jeg topplaget Brann Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Du tror ikke de som jobber i helsebransjen som skal ta vare på denne kvinnen er forsiktige? http://nrk.no/verden/ebolasmittet-i-spania-1.11970959 "Den ebolasmittede Manuel Garcia Viejo lå i et isolasjonstelt da han kom til Spania. Kvinnen som nå er smittet, jobber ved sykehuset der han var pasient." Forsiktig mer her og der. Hvis de virkelig hadde vært så forsiktige ville det vel ikke vært noen fare å bare sende dem nedover for å behandle de syke der de ble smittet. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg liker Quote! Han er vittig! 1 Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 hvem er quote er dette enda en av løsetøsene her inne Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 takk for at du skrev skrev mer!!! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg liker ikke Branneren. Jeg angrer vårt vennskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg