Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg er pissed off på drittkjerringa som dro med seg ebola til Norge. Seriøst. Karantene. Jeg kødder ikke. Blæst av 'a hue!

Du har ikke fått med deg hva som har skjedd.

 

Hun ble smitta i Afrika, hvor hun jobbet som sykepleier.

 

Hun blir fraktet til Norge for å gi henne den beste behandlingen som er mulig.

 

Hun vil være under karantene hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar ingen sjangser. Execute order 66. Kill dat bitch.

Du tar ingen sjangser nei? Du tror ikke de som jobber i helsebransjen som skal ta vare på denne kvinnen er forsiktige? Du tror ikke at helsenorge er i beredskap nettopp for å forhindre at Ebola sprer seg i Norge?

 

Og om du skyter hu, så spruter jo du ebola-blod over alt. Good going, bitch. :p

Endret av Slimda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun skal fraktes fra flyplassen til sykehuset. På veien kjører de på en fartshump, hvor en sprøyte tar sats og spretter opp i verdet, og lander med nålspissen inn i armen på dama, og derretter faller på gulvet. Dama merker bare et lite stikk. En uke senere blir samme sprøytespiss brukt på en kid. Kiden løper rundt i barnehagen og leker "kyss, klapp og klem", eller "kyss, klapp, dø" i dette tilfellet. BAM. Alle er død.

"Hun er i karantene."

Lenke til kommentar

De bruker ikke sprøytespisser som har falt på gulvet.

 

Hun går ut av flyet og nyser på en due. Så flyr dua inn i byen og blir klappet av et barn. Så er helvete løs.

 

Hun går på flytoalettet. Så blir en rotte i kloakken smittet, så blir den spist av en katt som smittes, så blir den klappet av et barn. Så er helvete løs.

 

Hun har sex med flykapteinen. Både hun og helvete er løs.

 

Hun spytter på bakken et sted. Helvete er løs.

 

Hun snyter seg og noen kommer borti papiret og spiser uten å ha vasket hendene. Helvete er løs.

 

Hun må ha en sprøyte på vei opp, og så stikker en av helsepersonellet seg på den etterpå. Helvete er løs.

 

Hun svetter i stolen i bilen, så sitter en annen der og tar seg i øyet etterpå. Helvete er løs. Ja, det spres igjennom svette. Dette er noe annet enn svineinfluensa.

 

Hun kaster opp og det kommer over alt. Helvete er løs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...