Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ps du kan få branneren, lindizz Nei faen heller, han er din!! altså. dette er IKKE et sjekkested nå må dere sjerpingse dere til innovertissene: agurker er ålreite grønnsaker til utovertissene: hull i madrassen til de andre: rørtang Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Kan ikke dere kjekle om disse camshowene på PM ellerno please. 3 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Er ikke meningen å skape "drama". Men noen ganger klarer jeg ikke holde meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er ikke dårligere egnet som mor enn andre Ingen er egnet som mor i 18-års alderen. Få deg en annen inntekt enn camshows før du tenker på å oppdra et menneske! For tredje gang: Jeg snakker flere år fram i tid. Dessuten klarer unge mødre seg bedre enn folk tror, det har jeg levende bevis på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ps du kan få branneren, lindizz Nei faen heller, han er din!! altså. dette er IKKE et sjekkested nå må dere sjerpingse dere til innovertissene: agurker er ålreite grønnsaker til utovertissene: hull i madrassen til de andre: rørtang Beklager, men vi har aldri prøvd å sjekke deg opp Bare få deg på vår side i alt drAmaet;// Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ps du kan få branneren, lindizzNei faen heller, han er din!! altså. dette er IKKE et sjekkested nå må dere sjerpingse dere til innovertissene: agurker er ålreite grønnsaker til utovertissene: hull i madrassen til de andre: rørtang Beklager, men vi har aldri prøvd å sjekke deg opp Bare få deg på vår side i alt drAmaet;// Jeg prøver å være Nøytral sånn for sikkerhets skyld men til Den: det går utmerket godt an å være kåt og kåt uten at det blir befruktet egg mvh Folkeopplyseren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Skjønner ikke helt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Bytex: Some things just doesn't change. Jeg er imponert over hvor lenge du har holdt ut. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vi lager ikke drama, vi er uenige. Vi "krangler" om du vil. LA OSS KRANGLE I FRED Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Enig faktisk Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Love Hurts, Nazareth Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Alt jeg sier til Pessi sier jeg bare fordi jeg bryr meg om henne og vil det beste for henne. Jeg er superglad i henne egentlig. Derfor vil jeg ikke at hun skal drive med slike camshows osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Snart gifter alle seg og får barn og alt så ligger jeg her med kattenJeg er 10 år eldre enn deg, og nesten alle jeg gikk på skole med på din alder har allerede fått seg unge og familie. Men imotsetning til de, så har jeg friheten til å gjøre hva jeg vil. De er stuck med unger og mas og kjas. Unger kommer når du er klar for det. Og mann også. Ikke stress med det. Bytex: Some things just doesn't change. Jeg er imponert over hvor lenge du har holdt ut.Av og til får man lyst til å logge av. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg kjenner ei som er 46 år, ingen barn, bor alene, er imot samboerskap, mest dannsynlih jomfru Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Da har hun tydeligvis tatt et valg om å være alene. Og det er greit det også. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vi lager ikke drama, vi er uenige. Vi "krangler" om du vil. LA OSS KRANGLE I FRED Når vi kranglet kjerring, kastet du meg til ulvene!!! (skuffende hoderristing pågår) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 yoyoyo, hva skjer folkens Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er pissed off på drittkjerringa som dro med seg ebola til Norge. Seriøst. Karantene. Jeg kødder ikke. Blæst av 'a hue! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Da har hun tydeligvis tatt et valg om å være alene. Og det er greit det også.Nei hun sier hun kunne tenkt seg en mann men hun har tre hovedkrav: ikke vært gift før, kristen, ikke drikke alkohol Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er pissed off på drittkjerringa som dro med seg ebola til Norge. Seriøst. Karantene. Jeg kødder ikke. Blæst av 'a hue! Den der var stygg du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg