Delvis Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hver sin synspunkt. Men jeg ville ikke hatt ringer om de så var ekte. Klarer ikke gå med noe sånt på meg. Hiver av meg klokka også, straks jeg er kommet hjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 er det dumt å kjøpe falsk forlovelsesring til seg selv?? På alle mulige måter, ja. Hei alle sammen, forresten hvorfor mener ikke at jeg skal late som jeg er forlovet men diamantringer er så fine Da er det jo en ring, ikke en forlovelsesring. men jeg mener det folk kaller for forlovelsesringer som ser ut som en typisk forlovelsesring liksom Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Da er det ikke dumt, nei. Kanskje ikke ha den på ringefingern, bare. EDIT: Altså, venstrehånda. Endret 6. oktober 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 *tumbleweed* Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det er så stille her at jeg kunne faktisk ønske Pessi postet.. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 PSST JEG TULLA PESSI <3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det er så stille her at jeg kunne faktisk ønske Pessi postet.. Vent til klokken bikker tolv eller kjør på med noe juicy drama. And it's all on. Jeg hater å ta blodprøver. Mitt blod, give it back!!! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Brorn min ble tatt med sjømannslegen >.< Herreguuud for en idiot! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ble han tatt i å ha sex med sjømannslegen? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Han ble tatt for hasj-røyking med sjømannslegen når de tok blodprøve. Det vil si at utdanningen hans er vekk-kastet, fordi han aldri får jobb på sjøen. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 er det dumt å kjøpe falsk forlovelsesring til seg selv?? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Diamanter er kjempebra. Om man driver med drilling av fjell eller skjæring av glass eller noe sånt. Som pynt? Skaff deg en glassbit. Merker nok ingen forskjell. Dessuten finnes det langt finere steiner å ha som smykke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hallo kan dere/du svare med begrunnelser som siviliserte mennesker?? Ps du kan få branneren, lindizz Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ble han tatt for å røyke hasj med sjømannslegen? Det høres ut som en heidundrende fest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Men jeg har mange fine smykker vil ha fine ringee også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Men vet dere hva jeg må på jakt etter en bedre halvdel for eg vil ha baby og diamantring Hvordan gjør man det?? Er best til å finne folk som bare vil ha sex Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Skriv en annonse i avisen. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ps du kan få branneren, lindizz Nei faen heller, han er din!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Men vet dere hva jeg må på jakt etter en bedre halvdel for eg vil ha baby og diamantring Hvordan gjør man det?? Er best til å finne folk som bare vil ha sex Å finne en bedre halvdel finnes det ingen fasit på. Folk møter sin bedre halvdel på de rareste steder. I køa ved butikken. I dataspill. På byen. På Tinder. I en taxi. På bussen. På båten. Hjemme i stua. Hvor enn du er, så kan du finne din "bedre halvdel". Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ble han tatt for å røyke hasj med sjømannslegen? Det høres ut som en heidundrende fest. Hahahah, nå lo jeg godt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg