Catkin Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lycantrophe, så fint. Jeg elsker hundevalper. Det eneste som irriterer meg er at det kan ta litt ekstra tid å få enkelte av dem stuerene. It is a social disaster That makes our hearts beat faster Now, I am you master The last thing this country needs is Us, the Conservatives Worse than the alternative We don't care if you're driven to despair Don't you dare say It's not fair Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 nei flere gravemaskiner og en lastebil våknet med et myggstikk am i normal Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 "Du brød deg" er forresten et fiffig uttrykk, for det minner om brøddeig. (G)astronomisk stjernetreff. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Våknet opp med tom lommebok, tom konto og tom hukommelse på lørdag. Aner fremdeles ikke hva som har skjedd. i filippinene er Jo alt så billig, hvordan i pokker klarte du det? med mindre du ble ranet ellernoe Ja, jeg har to rådende teorier om hva som kan ha skjedd. Strippeklubben så at jeg var snyden, jukset med regningen, og tvant meg til å tømme lommeboken. Eller så ranet taxisjåføren meg. Jeg husker ikke engang strippeklubben, men blacket ut lenge før den tid. Har blitt fortalt at vi gikk dit da baren stengte klokken 5. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Kan vi si at du har er problem nå, da? Eller er du så tjukk av penger at det ikke betyr noe. Jeg opplevde noe lignende ifjor men det var ikke fyllarelatert, det var id-tyveri. Fikk bankkonto tømt på noen få timer. Endret 6. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Har du blitt dopet ned, eller noe slikt? Skopolamin? Endret 6. oktober 2014 av Diabólico Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Kan vi si at du har er problem nå, da? Eller er du så tjukk av penger at det ikke betyr noe. Jeg opplevde noe lignende ifjor men det var ikke fyllarelatert, det var id-tyveri. Fikk bankkonto tømt på noen få timer. Har heldigvis kolleger som stiller opp. Har du blitt dopet ned, eller noe slikt? Skopolamin? Aner ikke. Følte meg ikke noe rar utover at jeg var veldig fyllesyk. Men jeg veit det har skjedd med andre her på jobben. Endret 6. oktober 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Og politiet der nede sier vel bare "slikt er vanlig å skje med rike utlendinger, dere får ikke noe sympati hos oss" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) For alt jeg veit er det politiet som ranet meg. De har ikke et godt rykte her nede, for å si det sånn. Endret 6. oktober 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lurt å ikke ha for mye penger på konto koblet til bankkortet i hvert fall.. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Du får si fra hvis du blir kidnappet og dratt inn i jungelen, da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Nei, jeg burde kanskje overføre litt til min norske konto ved neste lønning. Det bankkortet ligger jo bare i leligheten. Men jeg mistet ikke mer enn rundt 2000 NOK. Selv om det med filippinske øyne er en stor sum, så orker jeg ikke bry meg med å anmelde noe som aldri kommer til å gå noen vei. Ser på det som 100% min egen feil som ble så dritings i et strøk som er lagd for å suge penger fra turister. Lønning om 9 dager, så jeg får spise nudler og ris frem til den tid. Endret 6. oktober 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 -Brian Enohva er vitsen med å nevne han helt ut av det blå? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Håper dagen går din vei, da, Slimda? Joda, den har gått bra den, tross en arbwidsdag som ikke var 100% produktiv. Men det er jo vanlig å ha. Ikke sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 er det dumt å kjøpe falsk forlovelsesring til seg selv?? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 er det dumt å kjøpe falsk forlovelsesring til seg selv?? På alle mulige måter, ja. Hei alle sammen, forresten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 er det dumt å kjøpe falsk forlovelsesring til seg selv?? På alle mulige måter, ja. Hei alle sammen, forresten hvorfor mener ikke at jeg skal late som jeg er forlovet men diamantringer er så fine Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 er det dumt å kjøpe falsk forlovelsesring til seg selv?? På alle mulige måter, ja. Hei alle sammen, forresten hvorfor mener ikke at jeg skal late som jeg er forlovet men diamantringer er så fine Da er det jo en ring, ikke en forlovelsesring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg