Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

• Lycantrophe, så fint. Jeg elsker hundevalper. Det eneste som irriterer meg er at det kan ta litt ekstra tid å få enkelte av dem stuerene.

It is a social disaster

That makes our hearts beat faster

Now, I am you master

The last thing this country needs is

Us, the Conservatives

Worse than the alternative

We don't care

if you're driven to despair

Don't you dare say

It's not fair

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Våknet opp med tom lommebok, tom konto og tom hukommelse på lørdag. Aner fremdeles ikke hva som har skjedd.

i filippinene er Jo alt så billig, hvordan i pokker klarte du det? med mindre du ble ranet ellernoe

Ja, jeg har to rådende teorier om hva som kan ha skjedd. Strippeklubben så at jeg var snyden, jukset med regningen, og tvant meg til å tømme lommeboken. Eller så ranet taxisjåføren meg.

Jeg husker ikke engang strippeklubben, men blacket ut lenge før den tid. Har blitt fortalt at vi gikk dit da baren stengte klokken 5.

Lenke til kommentar

Kan vi si at du har er problem nå, da? Eller er du så tjukk av penger at det ikke betyr noe.

Jeg opplevde noe lignende ifjor men det var ikke fyllarelatert, det var id-tyveri. Fikk bankkonto tømt på noen få timer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kan vi si at du har er problem nå, da? Eller er du så tjukk av penger at det ikke betyr noe.

Jeg opplevde noe lignende ifjor men det var ikke fyllarelatert, det var id-tyveri. Fikk bankkonto tømt på noen få timer.

Har heldigvis kolleger som stiller opp.

Har du blitt dopet ned, eller noe slikt? Skopolamin?

Aner ikke. Følte meg ikke noe rar utover at jeg var veldig fyllesyk. Men jeg veit det har skjedd med andre her på jobben.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Nei, jeg burde kanskje overføre litt til min norske konto ved neste lønning. Det bankkortet ligger jo bare i leligheten.

Men jeg mistet ikke mer enn rundt 2000 NOK. Selv om det med filippinske øyne er en stor sum, så orker jeg ikke bry meg med å anmelde noe som aldri kommer til å gå noen vei. Ser på det som 100% min egen feil som ble så dritings i et strøk som er lagd for å suge penger fra turister.

Lønning om 9 dager, så jeg får spise nudler og ris frem til den tid. :)

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

er det dumt å kjøpe falsk forlovelsesring til seg selv??

På alle mulige måter, ja.

Hei alle sammen, forresten :)

hvorfor :(

mener ikke at jeg skal late som jeg er forlovet men diamantringer er så fine

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...