Datasmurf Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Nei, nei. "Noe i autismespekteret i nærheten av Aspergers syndrom, men ikke helt, men vi vet ikke hva annet vi skal kalle det", da. Pirkepetter. Endret 6. oktober 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Da var det mandag igjen gitt. Noen som har noe spennende på agendaen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lurte på å prøve testversjonen av Windows 10. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Våknet opp med tom lommebok, tom konto og tom hukommelse på lørdag. Aner fremdeles ikke hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Woo! Da har jeg sendt jobbsøknad til en stiling jeg faktisk er utdannet som. Får jeg den, blir nok Vær-Sjur lagt på is, men det får så være. Heller fast jobb og fast økonomi enn å skrive en crappy værmelding fullstappet av musikken jeg liker. Oddsen er ikke akkurat stor for at arbeidsplassen ønsker seg Vær-Sjur heller, det er mer kvalifikasjonene mine innen film og foto de er på utkikk etter, samt den lille biten i meg som legene sier er asperger (jeg er sterkt uenig med diagnosen, men det er en annen sak). Lykke til Ps. Asperger har ikke status som diagnose. Har også fått høre at jeg sannsynligvis har et snev av det. http://forskning.no/menneskekroppen-hjernen-sykdommer-barn-og-ungdom/2012/05/aspergers-syndrom-forsvinner Fra nå nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Da var det mandag igjen gitt. Noen som har noe spennende på agendaen? Høre på musikk, dampe, eventuelt spise noe, og skrive om ukens kinofilmer i Orkdal og Rindal. Glo på Instagram-bilder, og lete etter noe praktisk å ta meg til. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har gått opp en kg! Fuck yeah! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Våknet opp med tom lommebok, tom konto og tom hukommelse på lørdag. Aner fremdeles ikke hva som har skjedd. i filippinene er Jo alt så billig, hvordan i pokker klarte du det? med mindre du ble ranet ellernoe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har gått opp en kg! Fuck yeah!nobody_cares.jpg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Jeg har gått opp en kg! Fuck yeah!nobody_cares.jpg Smigret over at du tok deg tid til å prøve å være vemmelig. Du virker som et koselig menneske. <3 Endret 6. oktober 2014 av Diabólico 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Åh, du hadde nok ikke blitt overrasket. Jeg har forøvrig ikke så ekstremt oppmerksomhetsbehov at jeg er nødt til å gjøre slike stunt for mine to sekunder i rampelyset. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Åh, du hadde nok ikke blitt overrasket. Jeg har forøvrig ikke så ekstremt oppmerksomhetsbehov at jeg er nødt til å gjøre slike stunt for mine to sekunder i rampelyset. Det er svært lite som overrasker meg. Du virker kranglete. Så utrolig slitsomt det må være. Få det ut folkens, få det ut! Endret 6. oktober 2014 av Diabólico 5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Neh, hvis alle skulle vært en blanding av Dr Dyregod og Politimester Bastian hadde verden vært alt for kjedelig å holde til på. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg må innrømme at jeg misliker å føle meg som en blendende solstråle i forhold til enkelte andre, dog. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ikke bry deg om lycan. Han er bare sutrete fordi verden ikke er slik som han ønsker. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ikke bry deg om lycan. Han er bare sutrete fordi verden ikke er slik som han ønsker. Jeg syns han er litt nusselig, jeg. Et avbrekk fra det merkelige dramaet som pågikk i natt, i alle fall. Det er sikkert. Håper dagen går din vei, da, Slimda? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har gått opp en kg! Fuck yeah!nobody_cares.jpg Du brød deg nok til å svare. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg syns han er litt nusselig, jeg.Jeg er basically en hundevalp. Her, ta en HOP: Du brød deg nok til å svare.Det å fremlegge en vennlig påminnelse om kvalitet i neste post er ikke synonymt med å bry seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Irriterende med en gravemaskin rett utenfor vinduet Skal vel være der hele ferien great Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg