b-real Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Cognac er uten tvil den verste drikken jeg noensinne har smakt. *riste på hodet* Ungdommen nå til dags altså. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Queen live in Montreal! Få på NRK1 folkens! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg har hermetisert gjæret brygg av malt og humle i 500ml beholdere som jeg nyter inntil friterte Solanum tuberosum med NaCl. Du har dårlig smak. Hva er galt med å si salt? Det er godt mulig. Endret 4. april 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 "salt" er upresist. NaCl er et bestemt salt. KNISKNIS. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Cognac er uten tvil den verste drikken jeg noensinne har smakt.Det som er så elsk <3 Cider derimot......er for fjortiser Endret 4. april 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hva er galt med å si salt? Jeg kunne sagt Øl og potetløv også men det høres ikke like bra ut. Endret 4. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Queen live in Montreal! Få på NRK1 folkens! Takk men nei takk. NP: Insense - Welcome Whore Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva er galt med å si salt? Fordi at kalsiumdiflourid hadde egnet seg dårlig. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 "salt" er upresist. NaCl er et bestemt salt. KNISKNIS. Bordsalt, right? Jeg pleier bare å kalle det salt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Cognac er godt, men whisky er bedre. Nå var det godis jeg pratet om, snakker vi alkoholholdige drikker å se det whisky eller Guinness som gjelder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Cognac er godt, men whisky er bedre. Nå var det godis jeg pratet om, snakker vi alkoholholdige drikker å se det whisky eller Guinness som gjelder. *kremt* Du glemte gudenes drikk, Tequilla. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bordsalt, right? Jeg pleier bare å kalle det salt.Yeis. NaCl er det vi bruker til mat. Om nom nom nom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Eple, hva med et søtt, lite bein? ^^Tusk er så jævlig uaktuelt. :] Awh, det som er så søtt ... Noen som tilfeldigvis er i Trondhjem neste helg og vil være med på burlesque-show på ISAK? ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Yeis. NaCl er det vi bruker til mat. Om nom nom nom.Det er vel ganske vanlig å bruke KCl/NaCl-blanding også er det ikke? Eller blander jeg med en annen nå? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lars: Skal det være noe så skal det være Mezcal og ikke Tequila - bare sånn at du vet det. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Cognac er godt, men whisky er bedre. Nå var det godis jeg pratet om, snakker vi alkoholholdige drikker å se det whisky eller Guinness som gjelder. *kremt* Du glemte gudenes drikk, Tequilla. Gudenes og lillesøstrenes drikk? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 dårlige minner med tequila Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tusk ser helt latterlig jævlig ut om jeg ikke kjører hele stamme-looken på resten av meg, noe jeg ikke har noen planer om. Æsj. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er vel ganske vanlig å bruke KCl/NaCl-blanding også er det ikke? Eller blander jeg med en annen nå?Deeet skulle stemme jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg