dismayed Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tror deg fremdeles ikke helt... Men, vi kan gjøre en deal. Gi meg legen din, så jeg kan få litt fri, så skal du få løpe så mye du vil i gangene på akutten. Men ikke si noe til Dismayed eller Eplefe. Jeg vil også løpe i gangene på akutten! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg aner ikke hvordan man lager en frekvenstabell (mattetime) En frekvenstabell er den enklestetabellen, da aksen som peker oppover (x?) viser målinger (hvor mange av hver e.l.) og aksen som peker bortover viser måleobjekter (ofre =D) hæ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nom nom, en deilig liten powerhomseklump på 230kg *rawr* ---- Damn, gleder meg til jeg kommer hjem. Ny episode med CSI Miami i 720p som venter ^^, Og btw, om noen har sett den siste episoden med American Dad; enig i at den var helt hysterisk morsom? You know I wub you. Og vi har jo så gøye leker når jeg sitter barnevakt. *winkwink* (Vi sier ikke noe til mamma, gjør vi vel? ) Og JA! American Dad Neei, vi sier ingenting til mamman min, for det er en hemmelighet! Kan jeg få sitte på fanget nå igjen? Help! Raccoons took my penis! :!: Stan: My sanctuary is ruined! You are the most selfish thing I have ever met.Roger: What are you talking about? I offered you a fig! I offered him a fig, Francine. Francine: Is that true, Stan? Did he offer you a fig? Because that sounds like the opposite of selfish. That sounds nutritious. Stan: All you ever do is defend him. Francine: Oh, I do not! Stan: Please, you're always doing it. (flashback) Roger: (running to hide behind Francine, dressed as Picasso) Aaaaaa! Stan: Roger painted me in my sleep! Roger: My canvas is life. I'm an artist. Francine: Leave him alone, honey, he’s an artist. (flashback) Roger: (running to hide behind Francine) Aaaaaa! Stan: Roger stuck a syringe in my chest! Roger: I was playing Pulp Fiction. The bitch was OD’ing on me and I gave her a shot in the heart. Francine: Leave him alone, Stan. He thought you were an OD’ing bitch. (flashback) Roger: (running to hide behind Francine, dressed as an Indian) Aaaaaa! Stan: He took my hair! Roger: He took my land! Francine: Leave him alone, honey. You took his land! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Neei, vi sier ingenting til mamman min, for det er en hemmelighet! Kan jeg få sitte på fanget nå igjen? Jaa. Come here you. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg aner ikke hvordan man lager en frekvenstabell (mattetime)Frekvenstabell viser hvor mange ganger en hendelse inntreffer. For f eks et valg vil frekvenstabellen se noe slik ut:Parti - Stemmer AP - 100 KRF - 100 SP - 101 H - 99 and so on and so on. You can do it! Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg vil også sitte på fanget.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Neei, vi sier ingenting til mamman min, for det er en hemmelighet! Kan jeg få sitte på fanget nå igjen? Jaa. Come here you. *hoppe på* .. AU! Jeg vil også sitte på fanget.. Nei, du vil ikke. Det var noe lite som stakk meg da jeg satte meg oppå :'( Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, du vil ikke. Det var noe lite som stakk meg da jeg satte meg oppå :'( Stakkars liten.. Kom å sitte på mitt fang da? Jeg har ikke noe lite som stikker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, du vil ikke. Det var noe lite som stakk meg da jeg satte meg oppå :'( Den var bare liten fordi du var for rask. Jeg har behov! Jeg trenger FORSPILL! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Helvete. Alle instillingene mine har blitt slettet somehow :S Alt sammen! Firefox, Xchat, Amsn, ting på verktøylinja, alt i hop! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Helvete. Alle instillingene mine har blitt slettet somehow :S Alt sammen! Firefox, Xchat, Amsn, ting på verktøylinja, alt i hop! Det er alltid like morsomt hver gang det skjer... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Helvete. Alle instillingene mine har blitt slettet somehow :S Alt sammen! Firefox, Xchat, Amsn, ting på verktøylinja, alt i hop! dakar lille pews men da stikker jeg til legen satser på en ukes fri til wish me luck Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg får smålig lyst til å drepe hun ene TV2-tøsen. Det er sånn ringe-inn-konkurranse-sak. Og hun ene snakker skremmende fort og.. Aaah. Jeg vet ikke hva, men hun er skummel. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Helvette, skolePCen min er formatert etter jeg leverte den inn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Nei, du vil ikke. Det var noe lite som stakk meg da jeg satte meg oppå :'( Stakkars liten.. Kom å sitte på mitt fang da? Jeg har ikke noe lite som stikker Nei, jeg vil bare sitte på onkel og pappa sitt. Nei, du vil ikke. Det var noe lite som stakk meg da jeg satte meg oppå :'( Den var bare liten fordi du var for rask. Jeg har behov! Jeg trenger FORSPILL! Men den blir vel ikke mindre spiss av forspill? edit: Arinomi: Hmm, det minner meg om at jeg burde begynne å ta backup av /home/clvn/.*.. Endret 10. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, du vil ikke. Det var noe lite som stakk meg da jeg satte meg oppå :'( Den var bare liten fordi du var for rask. Jeg har behov! Jeg trenger FORSPILL! Men den blir vel ikke mindre spiss av forspill? Var den spiss i natt, kanskje? Du begynte ikke å gråte da, i hvert fall! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, du vil ikke. Det var noe lite som stakk meg da jeg satte meg oppå :'( Den var bare liten fordi du var for rask. Jeg har behov! Jeg trenger FORSPILL! Men den blir vel ikke mindre spiss av forspill? Var den spiss i natt, kanskje? Du begynte ikke å gråte da, i hvert fall! Så det var ikke en drøm? Så Arinomi var faktisk på besøk i natt? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg får smålig lyst til å drepe hun ene TV2-tøsen. Det er sånn ringe-inn-konkurranse-sak. Og hun ene snakker skremmende fort og.. Aaah. Jeg vet ikke hva, men hun er skummel. skal vi sammarbeide? orker ikke bytte kanal, så har på tv2 selv Var den spiss i natt, kanskje? Du begynte ikke å gråte da, i hvert fall! det var meg det... svaret på tv2 er FINMARK!!!!! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) vet ikke helt om jeg vil gi deg legen min... han er jo så kooos (L) Trenger bare låne. Jeg vil også løpe i gangene på akutten! Nei! Fy! o_O x) Endret 10. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg