Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror han var mer en M16 person.

Hehehe, klarer ikke slutte å tenke på mannen som faktisk lot en unge på ni år skyte med Uzi. Det endte tragisk nok med døden. USA, herregud.

EDIT: For mannen, altså. Hun mistet kontrollen over våpenet.

Hysj.....

Endret av Diabólico
Lenke til kommentar

Tror han var mer en M16 person.

Hehehe, klarer ikke slutte å tenke på mannen som faktisk lot en unge på ni år skyte med Uzi. Det endte tragisk nok med døden. USA, herregud.

EDIT: For mannen, altså. Hun mistet kontrollen over våpenet.

Hysj.....

Haha, du kødder? Bare i USA sånt kan skje...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Du som skrøt over gasell-beina dine etter at nabon din sa det :whistle:

sa bare at hun sa det, men hvordan er "hun har gasellbein" relevant i noens andre tråd????

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

jeg vet det?? jeg forstår ikke hvorfor du sier det når problemet er at hun skriver ting om meg i andres tråder som om det er meg

• Liker 3
Lenke til kommentar

Medisinstudenter er noen syke folk, de. Min søster fortalte at enkelte av dem hadde gått så langt som å ta med seg kroppsdeler hjem for å studere dem før en eksamen. Slik som et halvt hode, en hånd osv. Dette ble betalt for, så klart. Hun bare kniser av det når jeg sier at det er morbid....

Humor? Hahaha, hvem er du.

Endret av Diabólico
Lenke til kommentar

Medisinstudenter er noen syke folk, de. Min søster fortalte at enkelte av dem hadde gått så langt som å ta med seg kroppsdeler hjem for å studere dem før en eksamen. Slik som et halvt hode, en hånd osv. Dette ble betalt for, så klart. Hun bare kniser av det når jeg sier at det er morbid....

En venninne av meg som studerer medisin kom med en status om at hun fant en leverbit i håret etter de hadde knotet med en lever. Noe annet som er ekkelt er at om noen har en pacemaker og de dør, så tar de den ut, vasker og putter inn i noen andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Humor? Hahaha, hvem er du.

hvem jeg er er ikke relevant for hva slags nivå det er på humoren her inne

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...