Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

blir så irritert når stakkars anonyme jenter blir beskyldt for å være meg??? dette er siktet til deg DARKNESS dette er et personangrep nå spør jeg deg i plenum kan du slutte?? nei det er ikke jeg som har strenge krav for drømmemann og nei det er ikke jeg som har problemer med at folk glor

Lenke til kommentar

blir så irritert når stakkars anonyme jenter blir beskyldt for å være meg??? dette er siktet til deg DARKNESS dette er et personangrep nå spør jeg deg i plenum kan du slutte?? nei det er ikke jeg som har strenge krav for drømmemann og nei det er ikke jeg som har problemer med at folk glor

Hva er det du snakker om?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hva er det du snakker om?

føler meg så schizofren når folk responderer sånn

men greia er at denne DARKNESS gang på gang beskylder anonyme brukere for å være meg. Der kommer hun med en idiotisk frase som ingen skjønne noe av, som om det er meg. Dette er irriterende for både meg og sikkert de som gang på gang blir beskyldt for meg

ærlig talt det finnes andre 18 år gamle jenter på internett?????

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

enig

og når de er anonyme er det som oftest fordi de synes det er flaut eller ikke vil at det skal kobles til en bruker?? synes bare det er unødvendig å tippe sånn

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Om en ikke har drama, så sørger en for å lage drama.

Ja, det er ikke noe bra... :nei:

Så lenge jeg slipper, så skal jeg være glad til. Det kan bli krig av mindre.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...