*F* Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ferdige snart? Med mora di? Ja, 5 min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 blir så irritert når stakkars anonyme jenter blir beskyldt for å være meg??? dette er siktet til deg DARKNESS dette er et personangrep nå spør jeg deg i plenum kan du slutte?? nei det er ikke jeg som har strenge krav for drømmemann og nei det er ikke jeg som har problemer med at folk glor Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ferdige snart? Med mora di? Ja, 5 min Konge! Venter på å få servert noe mat skjønner du. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 blir så irritert når stakkars anonyme jenter blir beskyldt for å være meg??? dette er siktet til deg DARKNESS dette er et personangrep nå spør jeg deg i plenum kan du slutte?? nei det er ikke jeg som har strenge krav for drømmemann og nei det er ikke jeg som har problemer med at folk glor Hva er det du snakker om? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 blir så irritert når stakkars anonyme jenter blir beskyldt for å være meg??? dette er siktet til deg DARKNESS dette er et personangrep nå spør jeg deg i plenum kan du slutte?? nei det er ikke jeg som har strenge krav for drømmemann og nei det er ikke jeg som har problemer med at folk glor Hva er det du snakker om? føler meg så schizofren når folk responderer sånn men greia er at denne DARKNESS gang på gang beskylder anonyme brukere for å være meg. Der kommer hun med en idiotisk frase som ingen skjønne noe av, som om det er meg. Dette er irriterende for både meg og sikkert de som gang på gang blir beskyldt for meg ærlig talt det finnes andre 18 år gamle jenter på internett????? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Om en ikke har drama, så sørger en for å lage drama. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Om en ikke har drama, så sørger en for å lage drama. Ja, det er ikke noe bra... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 har prøvd å ignorere det, men orker snart ikke mer den dama er et veldig irritasjonsmoment i livet mitt Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 jeg skal skifte avatar Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Vel, det er vel bedre å si det enn å bygge opp sinne. Uansett, man burde ikke tippe på anonyme brukre i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 enig og når de er anonyme er det som oftest fordi de synes det er flaut eller ikke vil at det skal kobles til en bruker?? synes bare det er unødvendig å tippe sånn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Om en ikke har drama, så sørger en for å lage drama. Ja, det er ikke noe bra... Så lenge jeg slipper, så skal jeg være glad til. Det kan bli krig av mindre. Endret 5. oktober 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tenkte faktisk over det, at det var litt frekt, når jeg leste det. Men du har lang lunte hvis du reagerte først nå. Jfr: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1628957&p=21987763 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Kan vi ikke snakke om hyggeligere ting da folkens. Jeg skal lage meg kakao. Som er hyggelig. Og skal på Billy Elliot-musikal på fredag som er enda hyggeligere. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er vel ikke den eneste som har hyggelige minner til dette spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tenkte faktisk over det, at det var litt frekt, når jeg leste det. Men du har lang lunte hvis du reagerte først nå. Jfr: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1628957&p=21987763 elsker deg kan finne den andre tråden jeg ble beskyldt også Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er borte i..hvor lenge? Og hva i alle....faens dager, da? Hjelpe meg. Ja, vi kan snakke om Jesus. Jeg tror han var en snill mann. Lurer på om han ville hatt en AK-47 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Tror han var mer en M16 person. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1628109&page=5 "hun har lange gasellbein også" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg