Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vet ikke, men jeg tror vi feiler det samme

Ja, jeg tror jeg er en mellomting mellom deg og Sylar. Jeg brukte Zoloft før, og det hjalp, men jeg kan ikke bruke den lenger.

Latskap

De som er late gidder vel ikke gjøre noe annet enn å spise? Når jeg ser tjukke folk så tenker jeg at hvis de ikke har en medisinsk grunn så er de late. #fordommerfordummer
Jeg tror at "latskap" egentlig er et symptom på et mye større problem. Og et uttrykk folk som ikke forstår psykiske problemer.

Jeg har spist et gigantisk lass med fårikål i dag. Er så mett at jeg vurderer å begå selvmord.

Var med Tutti til Stange og spiste kebabtallerken. Mett. Fornøyd. Mmmmh.

Jeg er glad du skiftet avatar. Den andre fikk meg hele tiden til å tenke på kjæresten til venninna mi. Liker ham ikke.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror at "latskap" egentlig er et symptom på et mye større problem. Og et uttrykk folk som ikke forstår psykiske problemer.

Ja, det trodde jeg også før. Nå har faktisk møtt litt latskap etterpå, så jeg mener at jeg kan si at det eksisterer. Men, det er skjeldent, og som oftest er det psykiske problemer eller at de prioriterer annerledes uten at det er noe galt i det.

Angående fedme er det nok mye trøstespising etter traumer og utilstrekkelig mødring ute og går.

Lenke til kommentar

Random, nei, hehe. Begynner å bli en god stund siden jeg registrerte meg nå. Old times, mimre.

Det er det, men du har jo vært gjennom en røys med nick, så det er ikke så lett å få med seg hvem du er før man undersøker :p

Dette passer meg utvilsomt best. Jeg skal holde meg fra å bytte igjen, sverger!

Lenke til kommentar

Random, nei, hehe. Begynner å bli en god stund siden jeg registrerte meg nå. Old times, mimre.

Det er det, men du har jo vært gjennom en røys med nick, så det er ikke så lett å få med seg hvem du er før man undersøker :p

9 nicks, tror det må være rekord
Lenke til kommentar

Hvorfor kalte du deg selv "Lillium" to ganger ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...