Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, det ble faktisk så tøsete mellom gutta her inne at det ble laget en forumregel som forbød "tøsing". Det ble litt vel homoerotisk til tider, når man leste side opp og side ned om hvordan de skulle ta hverandre i rompa.

For mange detaljer, mann. For mange.

Lenke til kommentar

Jepp, det ble faktisk så tøsete mellom gutta her inne at det ble laget en forumregel som forbød "tøsing". Det ble litt vel homoerotisk til tider, når man leste side opp og side ned om hvordan de skulle ta hverandre i rompa.

For mange detaljer, mann. For mange.

Å du skulle bare visst..jeg savner ikke det der.

Lenke til kommentar

Har laga kanelsnurrer. Vowels er dommeren.

Dommen ble intenting?

Jeg skulle lage kanelboller i går siden det var kanelbollens dag, men ble dratt vekk til annet sted. Så blir utsatt til kommende lørdag, gleder meg :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Billett til Hamar er bestilt. Nå må det bare bli torsdag sånn at jeg kan råttne 10 timer på nsb sitt forferdelige tog.

Prøv å se det litt på den andre siden. Du har 10 timer der du ikke TRENGER å gjøre noe som helst annet enn å være der. Les bok, se film, slapp av. Og det er ingen som bestemmer at du må sitte på samme plassen hele tiden, er det en ledig 4-seter med bord, hopp over dit istedet for 2-setern.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bytex, jeg opplevde jo dette jeg også. Har vel byttet brukernavn så mange ganger nå at nesten ingen kjenner meg igjen. Har ei heller vært særlig aktiv.

Men i alle dager da. Er det du som gjemmer deg bak det nicket? :D

Hahaha, jeg trodde det var en ny random person.

Lenke til kommentar

Billett til Hamar er bestilt. Nå må det bare bli torsdag sånn at jeg kan råttne 10 timer på nsb sitt forferdelige tog.

Prøv å se det litt på den andre siden. Du har 10 timer der du ikke TRENGER å gjøre noe som helst annet enn å være der. Les bok, se film, slapp av. Og det er ingen som bestemmer at du må sitte på samme plassen hele tiden, er det en ledig 4-seter med bord, hopp over dit istedet for 2-setern.

For all del. Det er jo en grei plass og være og ingen forventer noe av meg. Men samtidig jævla kjedelig. Nå skal jeg jo ta nattoget begge veier da så satser på at det blir noe søvn.

Lenke til kommentar

Bytex, jeg opplevde jo dette jeg også. Har vel byttet brukernavn så mange ganger nå at nesten ingen kjenner meg igjen. Har ei heller vært særlig aktiv.

Men i alle dager da. Er det du som gjemmer deg bak det nicket? :D

Hahaha, jeg trodde det var en ny random person.

Random, nei, hehe. Begynner å bli en god stund siden jeg registrerte meg nå. Old times, mimre.

Lenke til kommentar

For all del. Det er jo en grei plass og være og ingen forventer noe av meg. Men samtidig jævla kjedelig. Nå skal jeg jo ta nattoget begge veier da så satser på at det blir noe søvn.

Jeg får aldri sove på det nattoget der, eller meget lite i hvert fall. Er jo mikroskopiske de kupeene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...