Emancipate Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 [X] All of the above. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er så glad jeg ikke er spiseforstyrret på noen som helst måte. Mat er omtrent hele livet mitt.Selvmotsigelse, much? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har spist et gigantisk lass med fårikål i dag. Er så mett at jeg vurderer å begå selvmord. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) At jeg har har et ålreit forhold til mat gjør meg ikke forstyrret på noen måte, slik jeg velger å se det. *Also: Takk fanden for at jeg ikke blir spammet ned lenger. Jeg skulle gått inn i settings tidligere. Endret 5. oktober 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Skulle bare hente ett glass med Cola. Men da jeg kom tilbake hadde tydeligvis pc'en funnet ut at ho ville få bluescreen... Kom seg etter en restart, heldigvis. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Og jeg trodde hele tiden at avataren var en sjørøver, helt til jeg så bilde i stor format. Er ett menneske med mange skuffelser. Nå ble jeg skuffa Ikke så skuffa som jeg ble Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja kald på beina og litt på henda for hub hadde ikke sokker eller votterMen kjennes varm ut i nakken og på ryggen. Har satt meg ned da aå er litt kaldere her Okei, har hun sokker? Ta på henne sokker om hun er kald. Pass på at hun er varm nok på beina i hvert fall. Hendene kan du fint varme med å leike litt med henne Ja noen strikkesokker jeg tok påAlt for store tho, men de funker sikkert Du kjenner om babyen er varm nok ved å kjenne i nakken. Det er helt vanlig at babyer er kalde på føttene. Bare la henne ha ullsokker på du, det er ikke de som gjør henne overopphetet for å si det sånn 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Dinner is served. Rester som inneholdt kylling. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ouch. Skulle bare hente ett glass med Cola.Skal jeg tolke dette som at du er tjukk? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Går da ann å drikke Cola uten å være tjukk, det handler om å drikke fornuftige mengder Jeg har hatt ihvertfall 3 glass cola i dag Endret 5. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tenkte mest på ouch-delen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 mhm. den tok jeg ikke ouch er vel et annet ord for wops Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hehe, jeg er overhode ikke tjukk. Tenkte mer på de som kanskje er det. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 *Awkward silence* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 *Awkward silence* Farlig tema, farlige ord. Tjukk. Feit. Jesus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 det farligeste ordet er tøs Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 det farligeste ordet er tøs Det visste jeg ikke. Vi brukte nå dette ordet veldig hyppig i perioden jeg var aktiv, i alle fall. Og ikke minst, tøsing. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ikke så skuffa som jeg ble Godt du ikke har møtt meg da, så har du sluppet unna enda en skuffelse Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Jepp, det ble faktisk så tøsete mellom gutta her inne at det ble laget en forumregel som forbød "tøsing". Det ble litt vel homoerotisk til tider, når man leste side opp og side ned om hvordan de skulle ta hverandre i rompa. Endret 5. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg