Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

har ikke fått så mange instruksjoner nei men foreldrene er sikkert like blanke og de er en etasje under

for min del holder jeg på å renne vekk av svette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke, men jeg tror vi feiler det samme

Ja, jeg tror jeg er en mellomting mellom deg og Sylar. Jeg brukte Zoloft før, og det hjalp, men jeg kan ikke bruke den lenger.

Latskap

De som er late gidder vel ikke gjøre noe annet enn å spise? Når jeg ser tjukke folk så tenker jeg at hvis de ikke har en medisinsk grunn så er de late. #fordommerfordummer
Lenke til kommentar

Jeg sitter bare her og sulter ihjel isteden for å ta meg mat, what is wrong with me?

Stem:

* Depresjon

* Anoreksi

* Selvskading

* PC-avhengighet

* Executive dysfunction (http://en.wikipedia.org/wiki/Executive_dysfunction#Autism_spectrum_disorder)

* Oppmerksomhetsbehov pga tilknytningsforstyrrelse

* ???

Ingen av delene, rett og slett ren latskap.

EDIT: Ser noen kom meg i forkjøpet

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

haahha :( ok tror jeg tar henne med på rommet mitt før vi begge dauer av solstikk

Det går fint. Føles hun kald ut på beina? Eller noe annet sted? Hvis det er 28 grader der skal det være nok :-)

Ja kald på beina og litt på henda for hub hadde ikke sokker eller votter

Men kjennes varm ut i nakken og på ryggen. Har satt meg ned da aå er litt kaldere her

Lenke til kommentar

Ja kald på beina og litt på henda for hub hadde ikke sokker eller votter

Men kjennes varm ut i nakken og på ryggen. Har satt meg ned da aå er litt kaldere her

Okei, har hun sokker? Ta på henne sokker om hun er kald. Pass på at hun er varm nok på beina i hvert fall. Hendene kan du fint varme med å leike litt med henne :)

Lenke til kommentar

Mange har tilleggslidelser ved siden av spiseforstyrrelsen (komorbide lidelser). Hyppigst ser man depresjon, angst (generalisert angst, tvangslidelser, posttraumatisk stresslidelse og sosial angst), personlighetsforstyrrelser m.m

Vanskelig å si noe om hva som feiler noen av dere utifra så liten informasjon, og det er heller ikke opp til oss brukere å sette diagnoser på hverandre.

I mitt tilfelle er det C-PTSD. Har brukt over tolv ulike preparater opp gjennom årene (mistet tellingen), og har en del erfaring med Zoloft selv. Dette har jeg dog sluttet med. Brukte Wellbutrin en periode men innså hvor latterlig dumt valg det var da jeg allerede var undervektig. Wellbutrin er ikke akkurat et legemiddel som hjelper deg opp i vekt, for de fleste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Ja kald på beina og litt på henda for hub hadde ikke sokker eller votterMen kjennes varm ut i nakken og på ryggen. Har satt meg ned da aå er litt kaldere her

Okei, har hun sokker? Ta på henne sokker om hun er kald. Pass på at hun er varm nok på beina i hvert fall. Hendene kan du fint varme med å leike litt med henne :)

Ja noen strikkesokker jeg tok på

Alt for store tho, men de funker sikkert

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...