Teitgutt Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Oslo er altfor stort for meg. Likevel bur eg her. Gjett om eg skal heim til Vestlandet då. Kanskje sørge for at eg arvar det store familiehuset ute ved fjorden. Då kan eg og Quote atter ein gong finne på mange gøyale ting saman. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hei venner Halla. Kom på middag. Langtids stekte koteletter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Middag ja. Rester av fårikål. Gleder meg. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ble en pizza fra PB her. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hei venner Hei sveis. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Og jeg trodde hele tiden at avataren var en sjørøver, helt til jeg så bilde i stor format. Er ett menneske med mange skuffelser. Nå ble jeg skuffa 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Små plasser og alt sånt noe. Oslo er en liten by. Majorstua <3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det er Majorstua som gjelder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 hvordan merker man om en baby er for varm eller kald er så rdedd hun skal fryse så har tatt på sånne alt for store ullsokker men vil ikke koke henne?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 er så redd for å drepe henne klarer ike dette Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg trives best i byer som Stavanger og Trondhjem. Oslo blir for uoversiktelig for min del. Og fylt med rare folk (østlendinger). Kommer fra en som er i overkant rar selv Jeg er helt normal. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Barn skal ha en kropstemp på ca 15 grader, om den er høyere sett den i frysen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Kjenn på panna hennes om den er ca like varm som håndbaken din? Har du fått en nyfødt baby uten instruksjoner? Altså, uten instruksjoner fra foreldrene, ikke at du har født en unge uten at de poppet ut en instruksjonbok like etter. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvorfor er jeg sulten? Den eneste maten jeg har en baby som jeg lot ligge for lenge i fryseren, hvordan tilbreder jeg den? 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 ville stekt den på lav varme, selv barn tar litt tid å få gjennomstekt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 ville stekt den på lav varme, selv barn tar litt tid å få gjennomstekt.Ehmm, nei, da rekker jeg det ikke før foreldrene kommer tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg