Datasmurf Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært på fylla med pappa. Null problemer, i fylla blir vi mer som svirebrødre enn far og sønn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg vurderer sterkt å si opp jobben min og flytte til finnmark. Gode muligheter for billige småbruk i fantastiske naturområder. Et par år i fjellet, Walden-style. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvis man gjør sånt overgrep og trusler, er det ikke mer enn man må regne med kanskje.Hva hvis man ikke har gjort noe? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg vurderer sterkt å si opp jobben min og flytte til finnmark. Gode muligheter for billige småbruk i fantastiske naturområder. Et par år i fjellet, Walden-style. Har også tenkt i de baner, å flytte nordover. Få fred og ro. Har lyst til å komme meg bort fra famile og slekt som florerer rundt alle steder. Og venter du skal stille på ditt og så datt. Aldri fred.Hater familemas Hvis man gjør sånt overgrep og trusler, er det ikke mer enn man må regne med kanskje.Hva hvis man ikke har gjort noe? Da er det hun som har hengt opp skrivet som får ta følgene. Men gjør noen sånt mot andre uten grunn da? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg vurderer sterkt å si opp jobben min og flytte til finnmark. Gode muligheter for billige småbruk i fantastiske naturområder. Et par år i fjellet, Walden-style. Har også tenkt i de baner, å flytte nordover. Få fred og ro. Har lyst til å komme meg bort fra famile og slekt som florerer rundt alle steder. Og venter du skal stille på ditt og så datt. Aldri fred.Hater familemas Hvis man gjør sånt overgrep og trusler, er det ikke mer enn man må regne med kanskje.Hva hvis man ikke har gjort noe? Da er det hun som har hengt opp skrivet som får ta følgene. Men gjør noen sånt mot andre uten grunn da? Ikke uten grunn, men kanskje han har gjort noe mot henne som dog er langt mindre alvorlig en annklagene. Annklagene kan så være en hevn. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Men gjør noen sånt mot andre uten grunn da?Det kan jo være hun har annen grunn, som at han har gjort noe annet mot dem som ikke er så alvorlig at det gjør seg på en tavle. Det er mange gråsoner mellom sjefsbølle og engel. Edit: Evelen kom meg i forkjøpet. Endret 5. oktober 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 "Denne rotte", haha. Morsomt skjellsord enten det er sant eller ikke. Det er nok sant, for nå har jeg kommet over bildebevis: 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg vurderer sterkt å si opp jobben min og flytte til finnmark. Gode muligheter for billige småbruk i fantastiske naturområder. Et par år i fjellet, Walden-style. Har også tenkt i de baner, å flytte nordover. Få fred og ro. Har lyst til å komme meg bort fra famile og slekt som florerer rundt alle steder. Og venter du skal stille på ditt og så datt. Aldri fred.Hater familemas Kjenner følelsen. Jeg har kikket på småbruk i nord-Norge i noen timer nå, og det er ganske mange muligheter. Jeg som er tømrer kan kjøpe noe billig ræl og pusse opp på egenhånd også, så det trenger ikke bli verdens dyreste prosjekt for meg. Følger jeg denne tråden kan jeg fort ende opp Chris McCandless-style. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Flytt til vestlandet. Her får du også småbruk slengt etter deg. Samtidig slipper du nordlendinger. 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Som om ikke nordlendinger er verdens beste folk. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg vurderer sterkt å si opp jobben min og flytte til finnmark. Gode muligheter for billige småbruk i fantastiske naturområder. Et par år i fjellet, Walden-style. Har også tenkt i de baner, å flytte nordover. Få fred og ro. Har lyst til å komme meg bort fra famile og slekt som florerer rundt alle steder. Og venter du skal stille på ditt og så datt. Aldri fred.Hater familemas Kjenner følelsen. Jeg har kikket på småbruk i nord-Norge i noen timer nå, og det er ganske mange muligheter. Jeg som er tømrer kan kjøpe noe billig ræl og pusse opp på egenhånd også, så det trenger ikke bli verdens dyreste prosjekt for meg. Følger jeg denne tråden kan jeg fort ende opp Chris McCandless-style. Da anbefaler jeg Gimsøy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Da anbefaler jeg Gimsøy Jeg kikket på noen småbruk i Lofoten-området, mange ypperlige eiendommer til lave priser og nydelig natur. Frister veldig! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 På Gimsøy får du skikkelig bygd med på kjøpet, der mindreårige drikker med foreldrene, skikkelige bygdefester, samhold, hvor viktig de små tingene er som å redde nærbutikken, beholde koret og korpset, intriger mellom de vanlige og den eneste rike osv skulle gjort mye for å bo der selv. MYE! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 La oss gifte oss og flytte dit. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 La oss gifte oss og flytte dit. Ja, la oss Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) På Gimsøy får du skikkelig bygd med på kjøpet, der mindreårige drikker med foreldrene, skikkelige bygdefester, samhold, hvor viktig de små tingene er som å redde nærbutikken, beholde koret og korpset, intriger mellom de vanlige og den eneste rike osv skulle gjort mye for å bo der selv. MYE! Ene delen av familien min kommer derfra. (Da snakker jeg Gimsøya og ikke Gimsøy) http://no.wikipedia.org/wiki/Gimsøy http://no.wikipedia.org/wiki/Gimsøya Endret 5. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) bare tenk på fenomenet "bygdedyret" også. Vi flytta fra Svalbard til en sånn 300-innbygger bygd i nord på slutten av 80 tallet og bodde der i 15 år, familien vår fikk likevel aldri helt aksept eller innpass i de "innerste sirkler" fordi vi var på en måte inntrengere. bygda var delt i 2-3 store familier med hver sin hjørnesteinbedrift (2 båtbyggerier, ett for tre og ett for metallbåter) eller lakseoppdrett. Og dere vil ikke tro alle intrigene som kunne oppstå mellom dem. Vi snakker godt voksne menn som gjør hærverk med malingsspann i anleggshallen til de andre over helga og slikt. Gamle blodfeider som aldri forsvinner fra samfunnet. Det er også et sted der samme ungdomsskole lærere har undervist flere generasjoner gjennom 30 år, så ei venninne av mamma kanskje hadde samme klasseforstander som jeg hadde da hun gikk på skolen. Endret 5. oktober 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 På Gimsøy får du skikkelig bygd med på kjøpet, der mindreårige drikker med foreldrene, skikkelige bygdefester, samhold, hvor viktig de små tingene er som å redde nærbutikken, beholde koret og korpset, intriger mellom de vanlige og den eneste rike osv skulle gjort mye for å bo der selv. MYE! Ene delen av familien min kommer derfra.(Da snakker jeg Gimsøya og ikke Gimsøy) http://no.wikipedia.org/wiki/Gimsøy http://no.wikipedia.org/wiki/Gimsøya Glemte en a jeg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 På Gimsøy får du skikkelig bygd med på kjøpet, der mindreårige drikker med foreldrene, skikkelige bygdefester, samhold, hvor viktig de små tingene er som å redde nærbutikken, beholde koret og korpset, intriger mellom de vanlige og den eneste rike osv skulle gjort mye for å bo der selv. MYE! Passer ikke for meg. Vil nært et litt større sted jeg, der ingen kjenner meg og kan ha contact med kun de jeg velger. Ikke sånt bygd med samhold med tilfeldige der alle venter du skal være med på tilfeldige ting. Det er akkurat sånt jeg vil bort fra Tromsø området tror jeg kanskje kan være greit. Der har du det meste, og du forsvinner i mengden og får være i fred. Sånn er det som passer meg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Du vil kanskje ha en storby der du kan flyte inn uten at noen i det heletatt legger merke til deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg