Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

ikke midt på natta nei

føler ikke det gir meg noe å være med mine berusede foreldre som skriver "kommune" istedet for "kommer"

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ikke noen er døde så ike ut som det

ps er det slemt å nekte og hente mamma og pappa i bryllup senere??? har hentet mormor og brukt over en time på det så må jeg holde meg våken pga de??? its not right at jeg og lillebroren min skal leke taxi

De gir deg tak over hodet og mat. De har sikkert betalt både bilen og lappen din. Så noe burde du gi tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Nei jeg har betalt bilen selv samt bompenger og som oftest bensin((det kryr av bomringer her))

hallo begynner nesten å grine når du sier sånn netrum tror ikke akkurat de dør og om de eventuelt skal dø vil jeg huske de slik de er edru

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

enig med realzi

dessuten tør ikke lillebroren min å være hjemme alene om natta, så han må også være med nei og nei dette er ikke mitt ansvar

Lenke til kommentar

Nei jeg har betalt bilen selv samt bompenger og som oftest bensin((det kryr av bomringer her))

hallo begynner nesten å grine når du sier sånn netrum tror ikke akkurat de dør og om de eventuelt skal dø vil jeg huske de slik de er edru

Ikke meningen å gjøre deg urolig.

Vil bare minne på alle om at ting dere kanskje tar for gitt, ikke varer evig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

jeg bor med de så ser de hver dag, derfor føler jeg ikke behovet for å henge med de når de er beruset som jeg forresten synes er ubehagelig

Lenke til kommentar

Drømte at jeg overtok hundene til mamma. Grøss. Drømte også at pappa hadde blitt tatt av politiet og satt bundet til en lyktestolpe en eller annen plass og ville at jeg skulle hente ham, men han visste ikke hvor han var. I mellomtiden drev jeg og skulle få hundene ut på tur. Lol.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

....men siden det skjedde i Alta og ikke i Oslo så kan det være det "same" , knegg knegg ;)

Mye rart ute og går ja........å henge samer på et kjøpesenter er likevel sterk kost , spør du meg ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...