Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) ikke midt på natta nei føler ikke det gir meg noe å være med mine berusede foreldre som skriver "kommune" istedet for "kommer" Endret 4. oktober 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 tror ikke noen er døde så ike ut som det ps er det slemt å nekte og hente mamma og pappa i bryllup senere??? har hentet mormor og brukt over en time på det så må jeg holde meg våken pga de??? its not right at jeg og lillebroren min skal leke taxi De gir deg tak over hodet og mat. De har sikkert betalt både bilen og lappen din. Så noe burde du gi tilbake. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har bare min mor igjen. Kjente aldri min far. Så ta vare på de dere har. For plutselig er de borte for alltid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Nei jeg har betalt bilen selv samt bompenger og som oftest bensin((det kryr av bomringer her)) hallo begynner nesten å grine når du sier sånn netrum tror ikke akkurat de dør og om de eventuelt skal dø vil jeg huske de slik de er edru 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Lol, åsn vet dere at hun ikke er grei med foreldrene, visst de er full så er det vel deres eget feil. Man driver ikke og ringer ungene sine i fylla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 enig med realzi dessuten tør ikke lillebroren min å være hjemme alene om natta, så han må også være med nei og nei dette er ikke mitt ansvar Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Nei jeg har betalt bilen selv samt bompenger og som oftest bensin((det kryr av bomringer her)) hallo begynner nesten å grine når du sier sånn netrum tror ikke akkurat de dør og om de eventuelt skal dø vil jeg huske de slik de er edru Ikke meningen å gjøre deg urolig. Vil bare minne på alle om at ting dere kanskje tar for gitt, ikke varer evig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 er klar over det, men føler ikke jeg må gripe hver eneste anledning jeg har til å være med foreldrene mine 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Om du ikke kan se de ofte så ville eg gjort det. Derimot ser du de hver dag så går det bra om du tar litt avstand ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 jeg bor med de så ser de hver dag, derfor føler jeg ikke behovet for å henge med de når de er beruset som jeg forresten synes er ubehagelig Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Har sett på masse Mat og Vin dokumentarer på amerikansk Netflix i dag. Noen som vil ha mat ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det blir sikkert mindre ubehagelig å bli sett beruset av dem dersom du ser dem beruset først- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 men de trenger ikke se meg beruset så ofte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg vil ikke bli hentet av foreldrene mine etter jeg har vært ute da Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Drømte at jeg overtok hundene til mamma. Grøss. Drømte også at pappa hadde blitt tatt av politiet og satt bundet til en lyktestolpe en eller annen plass og ville at jeg skulle hente ham, men han visste ikke hvor han var. I mellomtiden drev jeg og skulle få hundene ut på tur. Lol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) nrk.no Hengte opp lapp med grove anklager på kjøpesenter Ante Valente : Hengte de lapper , på kjøpesenteret......i så fall , var det med tau , eller tegnestift ? Neida , neida , neida ! Endret 5. oktober 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvis man gjør sånt overgrep og trusler, er det ikke mer enn man må regne med kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) ....men siden det skjedde i Alta og ikke i Oslo så kan det være det "same" , knegg knegg Mye rart ute og går ja........å henge samer på et kjøpesenter er likevel sterk kost , spør du meg Endret 5. oktober 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 No skal eg slutte å ruse meg. Eg blir rett og slett ein altfor rå fyr. No er det nok. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg