Emancipate Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ser ut som god mat I morgen blir det kjøttkaker med Kålstuing. Gleder meg til det. Jeg skal og ha kjøttkaker med kålstuing i morgen. Bare minus kjøttkaker. Hvis man lager kålstuingen av hjernen til en person som er et kålhode, så går det som vegetar, ikke sant? Men det jeg lurer på er, er det en grønnsak, fordi det er et kålhode, eller går det under nøtter? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ja, men blir nok ikke noe god kålstuing. Det andre aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg fikk lyst på egg og bacon nå. Takk skal du ha.Ingen årsak. Du får dyrke deg litt bacon på baconbusken din. Minner meg om denne tørre vitsen: Andy and Tim had been lost in the desert for weeks, and they were at death's door. As they stumbled on, hoping for salvation in the form of an oasis or something similar, they suddenly spotted, through the heat's haze, a tree off in the distance. As they got closer, they could see that the tree was draped with strip after strip of bacon.There was smoked bacon, crispy bacon, life-giving juicy nearly-raw baconall sorts. "My goodness, Tim," cries Andy, "It's a bacon tree! We're saved!" "You're right!" replies Tim, who started running on ahead right up to the tree, salivating at the prospect of food. But as he gets to within five feet of the tree, there was the sound of machine gun fire, and he was wounded in a hail of bullets. Andy quickly dropped down on the sand, and called across to his the injured friend."Tim, Tim! What happened?" "Arrrgh... it wasn't a bacon tree, it was a Ham Bush." Fasit for nordmenn: hambush høres ut som ambush Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Natta alle skjønninger. Kozemozeoverdose <3 <3 <3 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=3v7kNodWaIA 1:00 -> 1:50 <333 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Håper du blir friskere av å sove. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 SitTer i bilen og ser på en ulykke som har skjedd Spennende masse nødetatwe Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det er sikkert noen som er skadet eller døde, selv ikke jeg synes det er gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 tror ikke noen er døde så ike ut som det ps er det slemt å nekte og hente mamma og pappa i bryllup senere??? har hentet mormor og brukt over en time på det så må jeg holde meg våken pga de??? its not right at jeg og lillebroren min skal leke taxi Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 tror ikke noen er døde så ike ut som det ps er det slemt å nekte og hente mamma og pappa i bryllup senere??? har hentet mormor og brukt over en time på det så må jeg holde meg våken pga de??? its not right at jeg og lillebroren min skal leke taxi Er du alt for trøtt så er du alt for trøtt. Ikke noe i veien å nekte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Du får kreve noe i retur. At de henter deg en gang du har vært på byen eller noe Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ikke mye til sjef. @Evelen: Jeg mediterte litt og da ombestemte jeg meg, så jeg vil ikke stalkes. Så du kan bruke tida di på å redde verden isteden (I know you want it). Jeg var bare redd for at det lå helt oppe i dagen, for det hadde vært helt bort i natta, for å si det sånn. Det er greit Jeg skjønte ikke hele setningen din btw. tror ikke noen er døde så ike ut som det ps er det slemt å nekte og hente mamma og pappa i bryllup senere??? har hentet mormor og brukt over en time på det så må jeg holde meg våken pga de??? its not right at jeg og lillebroren min skal leke taxi Jeg syns du burde hente dem, men ingenting i veien for å sove frem til dem ringer. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Pessimistisk, du kan hente meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 hvorfor bør jeg hente dem er trøtt og føler ingen ansvar for å få foreldrene mine hjem egentlig?? tror kanskje de får sitte på med noen siden jeg ikke orker Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 hvorfor bør jeg hente dem er trøtt og føler ingen ansvar for å få foreldrene mine hjem egentlig?? tror kanskje de får sitte på med noen siden jeg ikke orker De er ikke der for evig. Ta vare på all den tiden du kan ha ilamme de. Plutselig så er de borte for altid. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 hvorfor bør jeg hente dem er trøtt og føler ingen ansvar for å få foreldrene mine hjem egentlig?? tror kanskje de får sitte på med noen siden jeg ikke orker Dem har vel hentet deg før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg