*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Skulle tro det fantes interne retningslinjer for å endre tittel på andre's tråder 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Sykt irriterende. Har fikset det nå, håper den blir stående slik. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Men blir så lei av å spise det samme hele tiden;( middag er ofte godt, men spiser omtrent bare skive med brunost, syltetøy eller kalkunskinke for det er nesten alt jeg liker Du minner meg om han fyren, på hellstrøm rydder opp eller hva det heter, som bare hadde spist kneip med nugatti på i 20 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Men blir så lei av å spise det samme hele tiden;( middag er ofte godt, men spiser omtrent bare skive med brunost, syltetøy eller kalkunskinke for det er nesten alt jeg liker Du minner meg om han fyren, på hellstrøm rydder opp eller hva det heter, som bare hadde spist kneip med nugatti på i 20 år. æsjæsj har egentlig smakt mye forskjellig men synes alt er ekkelt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Du må kanskje bli litt eldre for å sette pris på noe av maten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 kanskje syens det er et ork nå skal jeg faktisk handle også for mamma og pappa er ikke hjemme det er iallefall et ork Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Broren min har besøk av en drittunge mamma hater(hennes ord). Bra hun ikke er hjemme as Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Prøvde du å stalke meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Arrogant drittunge som bare er hemma og alt for voldsom pga noen enda verre foreldre Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Prøvde du å stalke meg? Etter jeg fikk meg fast jobb har jeg vært i en lykkerus hvor jeg ikke har prioritert stalking, men den tiden kommer for en dag Jeg har tatt en rask stalkerunde, du etterlater ingen åpenbare spor, men kanskje om jeg går litt dypere. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hva slags jobb fikk du? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg fikk rabattkode med 10% avslag og fri frakt på hm.com. Spm er, skal jeg bestille og dermed bruke penger, eller skal jeg la være, og dermed tape en rabatt? Life is hard. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Hva slags jobb fikk du? IT jobb i helsesektoren (sykehus) starter om 2 uker Arrogant drittunge som bare er hemma og alt for voldsom pga noen enda verre foreldre 10% er *ingenting*, dropp det Endret 4. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 10% er *ingenting*, dropp det10%+fri frakt, minste ordre 69 kroner, så hvis jeg betaler for 69 kroner hadde jeg da normalt betalt 76 kroner + 50 kroner i frakt = 126 kroner, mao, 45% rabatt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Etter jeg fikk meg fast jobb har jeg vært i en lykkerus hvor jeg ikke har prioritert stalking, men den tiden kommer for en dag Jeg har tatt en rask stalkerunde, du etterlater ingen åpenbare spor, men kanskje om jeg går litt dypere. Ikke vær creepy, a. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Arrogant drittunge som bare er hemma og alt for voldsom pga noen enda verre foreldre Kunne du sjekka opp kompisene til broren din ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Arrogant drittunge som bare er hemma og alt for voldsom pga noen enda verre foreldre Kunne du sjekka opp kompisene til broren din ? ja om de ikke hadde vært 14 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ser ut som god mat I morgen blir det kjøttkaker med Kålstuing. Gleder meg til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg