dysfunctional Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Kan noen endre emnetittel slik at det blir stor F i forumkafeen? Jeg blir gal Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Kan noen endre emnetittel slik at det blir stor F i forumkafeen? Jeg blir gal Jeg trodde det var liten N i Nye også.. jeg blir gal. Lars har virkelig gjort det nå Endret 4. oktober 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Kan noen lage mat til meg Har ikke spist idag og spiste egentlig bare sjokolade og skolebolle igår hater ekkel mat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Er så lei av mat hater det faktum at man må spise whos with me?? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Er så lei av mat hater det faktum at man må spise whos with me?? Jeg tror jeg snakker for mange når jeg sier "Nei, vi er ikke med deg". Mat er for mange mye mer en bare noe å stappe i munnen. Følelsen av å glede seg til lunsj, spise middag osv, nei, det vil jeg ikke fjerne. Mat er ofter dagens høydepunkt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Men blir så lei av å spise det samme hele tiden;( middag er ofte godt, men spiser omtrent bare skive med brunost, syltetøy eller kalkunskinke for det er nesten alt jeg liker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg blir galMy job here is done. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Men blir så lei av å spise det samme hele tiden;( middag er ofte godt, men spiser omtrent bare skive med brunost, syltetøy eller kalkunskinke for det er nesten alt jeg liker Prøv å frisk opp litt med kanskje å spise litt grovere brød, og kanskje litt tomat på kalkunskinken? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det var et kjipt utvalg pessi. Hva med en kotelett? Bakt potet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Liker ikke tomat, og synes ikke brød er så godt i seg selv, liker kotelettnog bakt potet men har det nesten aldri buhu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Du får finne deg en sugar daddy som serverer koteletter og lignende til deg hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Æsj nei har komt over det stadiet etter jeg drømte eg pulte en gammel feit ekkel mann i et basseng inatt Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Rare greier, for eg drøymde at eg pøka deg i eit basseng i natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det har nok skjedd på ekte Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Slutt å kødd med tittelen, får nye ting i mine innlegg hele tiden! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Slutt å kødd med tittelen, får nye ting i mine innlegg hele tiden! Ja begriper ikke hva de driver å rølper med det der for. Ser ikke det morsomme i det. Bare barnslig. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ja, skulle tru dei gikk i barnehagen!!! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg