Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Kan jeg også være med? Aldri fått en slik make over

Ja alle kan bli med

Vil egentlif bade i jacuzzi også men er kjedelig når det er lyst;(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker aldri Unnskyld når jeg skal hendende meg til folk. Høres litt dumt ut syns jeg, blir liksom som "beklager at jeg snakker til deg". Er det noe å beklage liksom?

Uansett, skal starte på et malekurs i akrylmaling til torsdag og skal ta med et portrett av noen jeg skal male.

Noen som har forslag til hvem?

Lenke til kommentar

Jeg bruker aldri Unnskyld når jeg skal hendende meg til folk. Høres litt dumt ut syns jeg, blir liksom som "beklager at jeg snakker til deg". Er det noe å beklage liksom?

Uansett, skal starte på et malekurs i akrylmaling til torsdag og skal ta med et portrett av noen jeg skal male.

Noen som har forslag til hvem?

Ja, det blir jo den unnskyld men hva er klokka. Men unnskyld høres bedre ut enn "du"

Lenke til kommentar

Når jeg var yngre så gikk det en del historier rundt, blant annet denne.

En jente hadde sex med en hun hadde møtt tilfeldig. Etter en stund begynte hun å klø nedentil og gikk til legen. Etter en stund ble hun arrestert for legen hadde funnet larver inni henne og det var såkalte liklarver som man fikk om man hadde sex med lik.

I ettertid så har jeg jo skjønt at det ikke var sanne historier og at de nok var for å få folk til å ikke ha tilfeldig sex?

Fikk du høre sånne historier og hvilke?

Lenke til kommentar

Var "nye" med stor "n" før nattens navnebytter?

e: Om forladelse (evt. "Omforladls") høres uansett bedre ut enn "unnskyld", selv om de begge teknisk sett er kliss like. Begge ber jo om syndeforlatelse fra en representant for den kristne gud eller hva søren.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Når jeg var yngre så gikk det en del historier rundt, blant annet denne.

En jente hadde sex med en hun hadde møtt tilfeldig. Etter en stund begynte hun å klø nedentil og gikk til legen. Etter en stund ble hun arrestert for legen hadde funnet larver inni henne og det var såkalte liklarver som man fikk om man hadde sex med lik.

I ettertid så har jeg jo skjønt at det ikke var sanne historier og at de nok var for å få folk til å ikke ha tilfeldig sex?

Fikk du høre sånne historier og hvilke?

Jeg har hørt den, men tror ikke det er noe moral tenkt inn i denne. er vel bare en slik "morrohistorie?"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Eneste forpliktelsen er barnebidrag komkom need a baby

Tenk hvis du kunne casha inn barnetrygda og barnebidraget samt NAV penger + cam penga. Get money for realz.

Hadde sikkert blitt rich

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...