Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Kan jeg også være med? Aldri fått en slik make overJa alle kan bli med Vil egentlif bade i jacuzzi også men er kjedelig når det er lyst;( Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Kunstige søtningsmidler kan Være med på å skape diabetes. Http://www.nhs.uk/news/2014/09September/Pages/Do-artificial-sweeteners-raise-diabetes-risk.aspx Endret 4. oktober 2014 av Slimda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Å poste på mobilen suger max, btw. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Har du tenkt på hvor mange forskjellige måter ordet unnskyld blir brukt på. Du har. Unnskyld om du har gjort noe Unnskyld med en litt spørrende tone om noen sier eller gjør noe Unnskyld men hva er klokka Har du flere? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Eneste forpliktelsen er barnebidrag komkom need a baby Tenk hvis du kunne casha inn barnetrygda og barnebidraget samt NAV penger + cam penga. Get money for realz. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg bruker aldri Unnskyld når jeg skal hendende meg til folk. Høres litt dumt ut syns jeg, blir liksom som "beklager at jeg snakker til deg". Er det noe å beklage liksom? Uansett, skal starte på et malekurs i akrylmaling til torsdag og skal ta med et portrett av noen jeg skal male. Noen som har forslag til hvem? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg bruker aldri Unnskyld når jeg skal hendende meg til folk. Høres litt dumt ut syns jeg, blir liksom som "beklager at jeg snakker til deg". Er det noe å beklage liksom? Uansett, skal starte på et malekurs i akrylmaling til torsdag og skal ta med et portrett av noen jeg skal male. Noen som har forslag til hvem? Ja, det blir jo den unnskyld men hva er klokka. Men unnskyld høres bedre ut enn "du" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Beklager brukes til å unnskylde for forstyrrelsen. "Beklager at jeg forstyrret deg, men kjenner du Jesus? " Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Når jeg var yngre så gikk det en del historier rundt, blant annet denne. En jente hadde sex med en hun hadde møtt tilfeldig. Etter en stund begynte hun å klø nedentil og gikk til legen. Etter en stund ble hun arrestert for legen hadde funnet larver inni henne og det var såkalte liklarver som man fikk om man hadde sex med lik. I ettertid så har jeg jo skjønt at det ikke var sanne historier og at de nok var for å få folk til å ikke ha tilfeldig sex? Fikk du høre sånne historier og hvilke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Var "nye" med stor "n" før nattens navnebytter? e: Om forladelse (evt. "Omforladls") høres uansett bedre ut enn "unnskyld", selv om de begge teknisk sett er kliss like. Begge ber jo om syndeforlatelse fra en representant for den kristne gud eller hva søren. Endret 4. oktober 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Når jeg var yngre så gikk det en del historier rundt, blant annet denne. En jente hadde sex med en hun hadde møtt tilfeldig. Etter en stund begynte hun å klø nedentil og gikk til legen. Etter en stund ble hun arrestert for legen hadde funnet larver inni henne og det var såkalte liklarver som man fikk om man hadde sex med lik. I ettertid så har jeg jo skjønt at det ikke var sanne historier og at de nok var for å få folk til å ikke ha tilfeldig sex? Fikk du høre sånne historier og hvilke? Jeg har hørt den, men tror ikke det er noe moral tenkt inn i denne. er vel bare en slik "morrohistorie?" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Var "nye" med stor "n" før nattens navnebytter? Nei. Jeg reagerte også på det, av alle ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Eneste forpliktelsen er barnebidrag komkom need a baby Tenk hvis du kunne casha inn barnetrygda og barnebidraget samt NAV penger + cam penga. Get money for realz. Hadde sikkert blitt rich Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Har hatt skjønnhetspleien min nå men vet ikke om jeg skal rette eller krølle håret Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er på dyrevernsdemo! Jeg føler meg som en raddis. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er på dyrevernsdemo! Jeg føler meg som en raddis. Vi skulle, vi kom oss til byen, men småen ble plutselig akkurat sulten. Så nå venter vi på mat isteden for. Masse folk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 En del. Trodde det skulle være flere Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ja, fiks nå navnet for svingende. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det suger admiral... Med mye eller?Hvem er "det"? Forlovelse suger Shaddap Haha - mente forsovelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg