Muggkaare Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg blir helt satt ut av folk som forsover seg til jobb, skole osv. Jesus. Når jeg våknet var ikke laderen i telefonen, og den var tom for batteri. Må finne igjen klokkeradioen min. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Som jeg hater dobbelpostingen som jeg får etter at jeg kjøpte meg en Galaxy S4. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 og har kommet frem til at alt jeg ønsker meg i livet er en baby og at jeg må gå på hanejaktBare å komme på besøk, så kan vi fikse det Men er det egentlig verd det med tanke på alle barnebidrag som medfølger? Nei, kjøp deg heller 100 prostituerte, det er nok mer valuta for pengene. Uansett, God morgen alle sammen 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Man lader da mobilen lenge før man legger seg om kvelden. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Kjedet meg så begynte på middagen. Nå er jeg bare skamsulten. Ikke ett lurt tidsfordriv Endret 4. oktober 2014 av Overmoden 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Noen her som har Ello? Ser ikke helt hva jeg kan/skal bruke det til Har vurdert å skaffe meg det, for å ha en form for sosiale medier hvor jeg kan være i fred. Litt selvmotsigende eller? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Men er det egentlig verd det med tanke på alle barnebidrag som medfølger? Nei, kjøp deg heller 100 prostituerte, det er nok mer valuta for pengene. Hey hey, var du som ønsket unge! Jeg klarer meg fint uten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Avaterklusset lurte noen igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Må jo holde det gående, ellers er det ikke gøy da Endret 4. oktober 2014 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Eneste forpliktelsen er barnebidrag komkom need a baby 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hvorfor er "fylleklubben" i mine innleggTilbake til sitt gamle navn nå. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg lurer på en ting. Hvorfor tar det så lang tid fra jeg trykker post til innlegget faktisk blir postet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Responstid på linja di, og responstid på serveren. Sånn i grove trekk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Inneholder aspartam, små mengder men.. 3-4 flasker av Pepsi Max om dagen er helsefarlig/kreftfremkallende.Nei. Aspartam er kreftfremkallende, ja. Men ellers tar du feil. Grenseverdiene for hva som er lov er satt ganske lavt. Sånn for å være sikker liksom. Kroppen kvitter seg med asarpartam ganske raskt. For å komme opp i grenseverdiene så må du drikke noe sånt som 10 liter i timen. I timesvis i strekk. Hvis du klarer det så værsågod. Da øker du kreftsjansen din en smule Du tar feil med mindre du har noen dokumentasjon på det liter i timen. Ifølge EASA kan man drikke MELLOM 4 til 7 liter, for dagen, før det utgjør noe helserisiko. Men kreft får du ikke først den er grei, du får andre ting som beinskjørhet for eksempel. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Du tar feil med mindre du har noen dokumentasjon på det liter i timen. Ifølge EASA kan man drikke MELLOM 4 til 7 liter, for dagen, før det utgjør noe helserisiko. Men kreft får du ikke først den er grei, du får andre ting som beinskjørhet for eksempel. Ja dette vil vi gjerne få klarhet på. Det var noe her tidligere i nyhetene om at det stoffet ble erklært som ufarlig. Postet en link om det tidligere i år, men finner jeg den? Skal se litt. Edit: Var lett, var i hyggelig tråden. Linken er her Var visst ikke så mye detaljert som kom fram der da men. Står noe om at man bør begrense til maks 7 liter, så det ser ut som Lamie er inne på noe Endret 4. oktober 2014 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Leker skjønnhetsbehandling med meg selv #lonely Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Kan jeg også være med? Aldri fått en slik make over Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Du tar feil med mindre du har noen dokumentasjon på det liter i timen. Ifølge EASA kan man drikke MELLOM 4 til 7 liter, for dagen, før det utgjør noe helserisiko. Men kreft får du ikke først den er grei, du får andre ting som beinskjørhet for eksempel. Ja dette vil vi gjerne få klarhet på. Det var noe her tidligere i nyhetene om at det stoffet ble erklært som ufarlig. Postet en link om det tidligere i år, men finner jeg den? Skal se litt. Edit: Var lett, var i hyggelig tråden. Linken er her Var visst ikke så mye detaljert som kom fram der da men. Står noe om at man bør begrense til maks 7 liter, så det ser ut som Lamie er inne på noe :hmm. Kommer alltid til å være uenigheter. Litt googling fra amerikanske sider på dette viser til gruppe med italienere som fant ut det førte til blod-relatert kreft som leukemia. Men i store mengder vel og merke. Ellers vil noen si at det er ufarlig og andre sier kan være risiko ved store inntak, som flere liter om dagen. Jeg ville ihvertfall ikke drikket 4-7 liter med brus som inneholder aspartam. Endret 4. oktober 2014 av Lami 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg