Muggkaare Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 En time. Men det er ikke krise. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Greit da. Jobbe en time lenger idag mao? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det suger admiral... Med mye eller? Hvem er "det"? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Vi får se, spørs hvor mye trafikk det er. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Glad jeg ikke er involvert i noe drama ass Ja. Nei. Drama kan dere ha for dere selv. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Huseier hadde gitt meg melding om at de skulle ha fest i går (de bor i etasjen over), og at det kunne bli noe støy. Hvis det der var "noe støy", så blir jeg litt usikker på om jeg har samme definisjon på "noe" som alle andre. Hørte ikke noe som helst. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det suger admiral... Med mye eller?Hvem er "det"? Forlovelse suger Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Haha. Har ei venninne som jobber på slakteri og i går var det halal slakting og da kom det nå en artigkar som hun kalte han som skulle lese noe greier og be en bønn. Mitt oppi alt dette var det en sau som hadde komt seg løs og da kommer det var han fyren "hælvetes sau" (på skikkelig Nordlandsk) og så fortsatte han å lese fra Koranen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det suger admiral... Med mye eller?Hvem er "det"? Forlovelse suger Shaddap Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 og har kommet frem til at alt jeg ønsker meg i livet er en baby og at jeg må gå på hanejaktBare å komme på besøk, så kan vi fikse det Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg blir helt satt ut av folk som forsover seg til jobb, skole osv. Jesus. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er ofte så bekymret for å forsove meg om jeg skal tidlig opp at jeg ikke klarer å sovne og ligger våken hele natten. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg trodde halal slakting var forbudt i Norge. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Neida, det er fullt lovlig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Tror jeg forstår godt han bussjåføren. Som er lei forstyrrende mobilprat. Jo tror jeg forstår det, og er enig med han. Endret 4. oktober 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg trodde halal slakting var forbudt i Norge. Det er lov på ett vis. De blir strømmet først i Norge da. Så er bare bønnen som blir på vanlig måte. Om jeg ikke tar helt feil nå. På det slakteriet så blir de strømmet på samme måte iallefall Lenke til kommentar
sevs Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hvorfor er "fylleklubben" i mine innlegg 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 lurte og på det , men det er forumkafen med nytt navn tydeligvis Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Den Norske Fylleklubben, tidligere kjent som LSFPFTFDOHMSLEM, tidligere kjent som Den Nye Sexkaféen, tidligere kjent som Den Nye Forumkaféen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg blir helt satt ut av folk som forsover seg til jobb, skole osv. Jesus. Når jeg våknet var ikke laderen i telefonen, og den var tom for batteri. Må finne igjen klokkeradioen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg