Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har nok en lege som er litt lysten på å rehabilitere meg. men hva er gæern i ditt syn.

Gæern = nok utafor normalen til at de putter en diagnose på deg. Du trenger ikke farge håret og skyte i stykker en hel kinosal som skal se Batman, det holder å ha en diagnose som på 50-tallet ville fått deg innesperret, elektrobehandlet og tvangskastrert.

Selv er jeg bipolar. Det er gæern nok. Jeg mistenker det er derfor jeg sitter våken nå med masse eksistensielle spørsmål i hodet. Eller så er det bare enda en av "midtlivskrisene" mine. Veit ikke helt.

Når skal jeg lære? Jeg tror jeg bør si til meg selv som Aemon Targeryen sa til Jon Snow: "Kill the boy in you so the man can be born." Eller noe sånt.

Nå går fingrene nesten på autopilot på tastaturet her. Det kommer til å komme noe glupt ut av det tilslutt. Jeg lover.

Eller kanskje det er best å slutte før jeg nevner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ille nok til at du ser for deg å havne blant det celebre selskapet utenfor Vår Frues Kirke...

Hvis det er noe a la det celebre selskapet utenfor Korskirken i Bergen så, nei, der har jeg mine tvil.

Edit: Men hvem veit. Så lenge man har drømmer å strekke seg etter...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

er virkelig livet satt som du tror det ?

Det er jo det som er greia. Det er det jeg spør meg selv av og til. Er alt satt i stein? Når jeg tar et valg, tar jeg virkelig det valget? Eller tilsier min programmering at det er det valget jeg kommer til å ta?
Lenke til kommentar

Alle disse ekstensielle spørsmålene er ferdig for min del. Jeg har svarene jeg trenger, OK det lukter svidd lang vei... men det hva jeg har funnet ut så langt.....++

Jeg er ikke i nærheten av Å finne ut hvem jeg er...

Jeg har blitt kastet ut fra dps etter 4 år med "terapi" fordi jeg havner mellom stoler ....

Endret av Ultra Verba
Lenke til kommentar

Jeg tenkte faktisk på det da jeg så reklame på fb, men jeg skal jo på denne innflyttingsfesten.

Jaja - bare dra dit du så skal vi nok klare å kose oss uten deg skal du se! Hehe neida - tar en pils for deg vøtt :-)

Haha! Det klarer du nok helt fint ja ;) så lenge du klarer å unngå chickfights over kjøttstykket ;)

Lenke til kommentar

Herrejemini, hva har foregått her i natt? Fikk store øyne da jeg så at jeg nå var medlem i Den Store Fylleklubben. Nå har dere sikkert skremt bort Skimda. :tease:

180cm bred dobbeltseng, sånn at en kan ligge på tvers, er noe å ønske seg.

Det er det. Skal ha en sånn når jeg får råd.

Sviker. Det er Coca Cola som gjelder for oss overmennesker som kommer til å dø på Mars (just not on impact (+10p for den som tar referansen)).

Ikke ifølge den nye Pepsi-reklamen: "Pepsi Max - smaker bedre enn verdens mest solgte Cola". Bedriten markedsføring, spør du meg.

LSFPFTFDOHMSLEM er episk allereie.

Minner meg om FLDSMDFR-en i Cloudy with a chance of meatballs. :lol:

Problemet med kolonisering slik jeg ser det er følgende:

Vi kommer til å få en overklasse og underklasse. Det er kun de beste og de rikeste som kommer til å bli utvalgt til et koloniseringsprogram. Resultatet kommer til å bli en splittelse av menneskeheten der de genetisk svakeste (dummeste, feiteste, styggeste, minst suksessfulle) kommer til å forbli på Gaia, mens de vi anser som de beste vil bli sendt avgårde til nye horisonter. Den genetiske "minglingen" vil bli utvannet. Hvilke resultater det kommer til å ha vet vi ikke. Kanskje er det til det beste, kanskje ikke. Uansett så kommer vår rase til å bli todelt.

Glad jeg mest sannsynlig ikke kommer til å leve lenge nok til å oppleve det, for jeg også er 100% sikker på at det kommer til å skje. På den ene eller den andre måten.

Herregud, mora til dama mi ass.. overfanatisk på alt som er farlig i følge aviser. Nå nekter ho for eksempel å spise kylling, pga det med resistens mot antibiotika. Ho nekter å spise alt med "e-stoffer", palmeolje osv. Og nå ville ho starte oppvaskmaskinen på nytt fordi vi bare hadde vaska den på 50 grader. Vi hadde jo satt inn skjærefjøla med kylling på, klart vi må kjøre oppvaskmaskinen på "kokeprogram" og 80 grader da... Godt ho bare skal være her noen dager..

Minner meg om min mor. Her er en liste over ting hun mener er farlige:

Firefox - Hun hadde hørt av noen at de hadde fått virus av den.

Kortbetaling på nettet - Hun har hørt av folk og sett/lest på nyhetene at de fæle selskapene stjeler identiteten og pengene dine.

Listerine - Min o vise stefar har sagt at det er skadelig for tennene.

Svinekjøttdeig - Det inneholder noe svineri.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg tenkte faktisk på det da jeg så reklame på fb, men jeg skal jo på denne innflyttingsfesten.

Jaja - bare dra dit du så skal vi nok klare å kose oss uten deg skal du se! Hehe neida - tar en pils for deg vøtt :-)
Haha! Det klarer du nok helt fint ja ;) så lenge du klarer å unngå chickfights over kjøttstykket ;)

Hahaha - vel... Det problemet har vi en løsning eller 3 på :-P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...