Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Time will show.

Jeg tror ikke jeg har gjort noen store brølere enda. Å tulle med en emnetittel litt er kanskje ikke hvorfor jeg fikk de redskapene jeg har, men det skader ingen.

Hadde vært noe annet om jeg hadde rensket politikk-delen og religionsdelen for de brukerne jeg overhode ikke har sansen for. Og Gud® som det frister å gjøre det. Men det hadde vært misbruk av makten min.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fan-freaking-tastic!

Skrev et langt og filosofisk innlegg på 20+ linjer. Ett feiltrykk og alt er vekk.

Som om jeg gidder å prøve å skrive det samme på nytt. Det hadde uansett ikke vært det samme. Det hadde ikke vært spontant.

Essensen var hvertfall: Hvorfor gjør vi noe som helst? Hvorfor sitter jeg her mens jeg kan ligge inntil en varm jentekropp inne på rommet? Og hvorfor sier jeg jente og ikke kvinne? Er det fordi jeg ikke vil innse at jeg er voksen? Hva gjør at jeg gjør det jeg gjør? Er det fordi jeg er midterste barnet i rekka som alltid måtte ta ansvar? Er det fordi jeg fikk hjernerystelse som barn? Hva er det som gjør at jeg er jeg? Og når vi er inne på det; ER jeg? Og ER du? Eller er vi bare en illusjon? Er vi kanskje et program i en simulering så avansert at vi ikke kan merke noen forskjell fra det vi kaller virkeligheten? Og er det du eller jeg som er objektet som skal studeres i såfall? Er jeg kanskje noe så lite som en statist eller 'bot i en simulering der jeg aldri møter hovedobjektet?

Edit: Merk at dette var den korte versjonen av det jeg egentlig skreiv.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Gud spiller sims med oss

Det hadde forklart en del, men det svarer ikke på alt. Er du (jeg?) spillerens karakter eller er du en NPC som tilfeldig detter innom av og til?
Vi har alle våre forskjellige spillere. Som møtes innimellom for å finne ut av hvordan til skal utarte seg.
Lenke til kommentar

Vi har alle våre forskjellige spillere. Som møtes innimellom for å finne ut av hvordan til skal utarte seg.

Så vi er i et MMORPG?

Seriøst? Jeg skal ikke si at jeg hadde klart å skape et nytt WoW, men jeg hadde glatt laga et mer spennende MMORPG enn det livet jeg lever nå.

Lenke til kommentar

alle disse spørsmålene du plages med nå kan ikke fixes på internett. Du må gå til fastlegen din og si at du sliter... En god samtale kan gjøre mye!

Been there, done that, got the drugs.

Jeg har papirer på at jeg er gæern.

Dvs. jeg kan si jeg er gæern. Du kan ikke. Med mindre du er gæern selv da? Er du det?

Lenke til kommentar

Så vi er i et MMORPG?

Seriøst? Jeg skal ikke si at jeg hadde klart å skape et nytt WoW, men jeg hadde glatt laga et mer spennende MMORPG enn det livet jeg lever nå.

Ja. De skal ikke gjøre sånn at vi har for spennende liv heller. De gjør oss til testobjekter gor følelser og relasjoner før de prøver dem ut selv. Så langt ser det ikke lovende ut. De vurderer å droppe prosjektet.
Lenke til kommentar

De vurderer å droppe prosjektet.

Bah! Det er faen meg på tide. Har møtt på alt for mange bugs.

Havner stadigvekk inne i en infinite loop. Sjekke mine innlegg -> intet nytt -> sjekke facebook -> intet nytt -> sjekke youtube -> intet nytt - sjekke nettavisene -> intet nytt - sjekke mine innlegg

Repeat ad nausium.

• Liker 1
Lenke til kommentar

alle disse spørsmålene du plages med nå kan ikke fixes på internett. Du må gå til fastlegen din og si at du sliter... En god samtale kan gjøre mye!

Been there, done that, got the drugs.

Jeg har papirer på at jeg er gæern.

Dvs. jeg kan si jeg er gæern. Du kan ikke. Med mindre du er gæern selv da? Er du det?

Jeg har nok en lege som er litt lysten på å rehabilitere meg. men hva er gæern i ditt syn.

Lenke til kommentar

De vurderer å droppe prosjektet.

Bah! Det er faen meg på tide. Har møtt på alt for mange bugs.

Havner stadigvekk inne i en infinite loop. Sjekke mine innlegg -> intet nytt -> sjekke facebook -> intet nytt -> sjekke youtube -> intet nytt - sjekke nettavisene -> intet nytt - sjekke mine innlegg

Repeat ad nausium.

De bare tester deg før du møter din siste utfordring. Ikke la de vinne!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...