Papa Dupre Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Bare sånn for nostalgien Endret 4. oktober 2014 av Ultra Verba Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Eg kan sangar på både engelsk og norsk. Statistikkvisa og Stripped t.d.Men kan du "Vidvinkelstev"? Endret 4. oktober 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Og om noen lurte: Nei, jeg fikk ikke sove. Forslag til ny tittel på tråden? el nuevo? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Nei, eg er mest ein røvar på Ottar Wiik og Oddvar Torsheim. Eg er jo frå Sunnfjord. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 el nuevo?men hva er forum på spansk? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 el nuevo?men hva er forum på spansk? foro tror jeg.. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 close enough? Det er godkjent! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Vi får se da hvor mange som ikke finner kafeen i morgen Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Vi får se da hvor mange som ikke finner kafeen i morgen Hadde vært litt morsomt egentlig Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Så Das Boot i kveld. Grei film, dog litt lang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Så Das Boot i kveld. Grei film, dog litt lang. Hvilken versjon? Først så jeg den vanlige cinematiske versjonen og lurte på hva i all verden de kunne ha kutta. Jeg visste jo det var en directors cut, men jeg kunne ikke skjønne at det var noe å kutte. Den var jo bra 100% av tida. Så så jeg DC-versjonen. Den var enda bedre. Litt mer langdryg, men hey, sånn var jo ubåtkrigen. Lang og klaustrofobisk med litt action innimellom. Så oppdaget jeg at det fantes en miniserie-versjon. Den er enda lenger. Etter at jeg så den så skjønner jeg hvertfall ikke at noe blei kutta. For den var jo enda bedre! Man må ha med seg alle de rolige scenene også. Når du ser hele greia så skjønner man mer hvorfor de handler som de gjør. Ja, det er lenge mellom action-sekvensene. Men det beskriver det som skjedde så utrolig mye bedre. Men, og det er et stort men, jeg skjønner at folk ikke bestandig gidder å bruke 5 timer på en film. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 så DC versjonen på vel 3,5t, men kjenner til at det finnes noen betydelig lengre versjoner Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 la cafetería última frontera/ the final frontier cafe .... nice, ikke sant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg tror DC-versjonen falt litt mellom to stoler. For lang til at kinopublikummet som skal ha action ser den og for kort til å beskrive realismen og langdrygheten ved en ubåtpatrulje som history-buffsa (les: slike som meg) vil ha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 la cafetería última frontera/ the final frontier cafe .... nice, ikke sant For grammatisk korrekt. Det er jeg sikker på. Her snakker vi sporsk. El språk de la kan ikke. Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg tror DC-versjonen falt litt mellom to stoler. For lang til at kinopublikummet som skal ha action ser den og for kort til å beskrive realismen og langdrygheten ved en ubåtpatrulje som history-buffsa (les: slike som meg) vil ha. Directors cut av den filmen er alt du trenger , miniserien blir for langtekkelig for min del. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Men en ting jeg synes er litt merkelig. Jeg elsket Das Boot, men Stalingrad gav meg overhodet ingenting. Og det skulle jo liksom være Den Store Neste Tingen fra samme regissør. Edit: Eller blander jeg regissører nå? Endret 4. oktober 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 la cafetería última frontera/ the final frontier cafe .... nice, ikke sant For grammatisk korrekt. Det er jeg sikker på. Her snakker vi sporsk. El språk de la kan ikke. Oppdater eller kjenn min vrede, jeg er bevandret i heksekunster mange århundrer tilbake... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Oppdater eller kjenn min vrede, jeg er bevandret i heksekunster mange århundrer tilbake...Så du vil at jeg skal, kremt, kjenne på din, kremt, "vrede", kremt kremt? Happy? Endret 4. oktober 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg