Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inneholder aspartam, små mengder men.. 3-4 flasker av Pepsi Max om dagen er helsefarlig/kreftfremkallende.

Nei. Aspartam er kreftfremkallende, ja. Men ellers tar du feil. Grenseverdiene for hva som er lov er satt ganske lavt. Sånn for å være sikker liksom. Kroppen kvitter seg med asarpartam ganske raskt. For å komme opp i grenseverdiene så må du drikke noe sånt som 10 liter i timen. I timesvis i strekk.

Hvis du klarer det så værsågod. Da øker du kreftsjansen din en smule

Endret av L4r5
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er på vei i seng så jeg setter emnetittelen tilbake til det den egentlig skal være. God natt.

Edit: SElv om "L4r5 sin fredagspils-filosoferingstråd for diskusjon om hvordan menneskeheten skal lykkes eller mislykkes" var et godt navn.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt rart at Evelen har vært pålogget uten at han har skrevet. Ødelagt tastatur? Opptatt med stalking?

Nope, jeg har bare lest rett fra telefonen siden jeg ikke har vært hjemme i dag før nå.

:)

Sukkerfri brus = Fun light fruktfest og soda streamer

Eller Zer'oh Pinnaple.

Og Soda Stream er bare merket. Det heter kullsyremaskin. Eventuelt brusmaskin. Soda Stream unngår man da man unngår israelske produkter der det er mulig.

Har SodaStream selv, funker som ei kule ;)

jeg har filosofert litt ute i stormen i kveld

og har kommet frem til at alt jeg ønsker meg i livet er en baby og at jeg må gå på hanejakt

Kjøp deg ei dokke og se om det faktisk er gøy i lengden først.

Uansett, var hos tannlegen i dag, og følgende utspilte seg ved "kassa"

Kassadame: Ja, det blir fire åtte

*480kr spretter opp på skjermen*

Meg: Åhh, jeg trodde du mente 4800kr.

Kassadame: Hehe, nei, det er ikke så dyrt. I tilegg får du jo rabatt siden du er 20 år

Meg: Jaha.. hvor lenge får jeg slik rabatt?

Kassadame: Det er bare ut året du er 20, så det gjelder ut året.

Meg: Ok, himla greit, hade bra.

*Er egentlig 24, ingen ide om hvorfor tannlegen trodde 20*

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...