Lami Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 trenger man slutte drikke Pepsi Max da, det er vel ikke farlig den? Inneholder aspartam, små mengder men.. 3-4 flasker av Pepsi Max om dagen er helsefarlig/kreftfremkallende. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg synes vi skal ta med at Kina kontrollerer store deler av siliciumet i verden, bare for å ha gjort det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Inneholder aspartam, små mengder men.. 3-4 flasker av Pepsi Max om dagen er helsefarlig/kreftfremkallende.Nei. Aspartam er kreftfremkallende, ja. Men ellers tar du feil. Grenseverdiene for hva som er lov er satt ganske lavt. Sånn for å være sikker liksom. Kroppen kvitter seg med asarpartam ganske raskt. For å komme opp i grenseverdiene så må du drikke noe sånt som 10 liter i timen. I timesvis i strekk. Hvis du klarer det så værsågod. Da øker du kreftsjansen din en smule Endret 3. oktober 2014 av L4r5 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Jeg er på vei i seng så jeg setter emnetittelen tilbake til det den egentlig skal være. God natt. Edit: SElv om "L4r5 sin fredagspils-filosoferingstråd for diskusjon om hvordan menneskeheten skal lykkes eller mislykkes" var et godt navn. Endret 3. oktober 2014 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 jeg tror det mangler noe med den tittelen var det en sånn greie over e??? 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 jeg tror det mangler noe med den tittelen var det en sånn greie over e??? Det var det. Forumkaféen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 "En sånn greie", ja. Forumkaféen hadde også stor F. I fix Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Slett jobb L4r5. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Skal vi prate tysk nå? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Litt rart at Evelen har vært pålogget uten at han har skrevet. Ødelagt tastatur? Opptatt med stalking? Nope, jeg har bare lest rett fra telefonen siden jeg ikke har vært hjemme i dag før nå. Sukkerfri brus = Fun light fruktfest og soda streamerEller Zer'oh Pinnaple. Og Soda Stream er bare merket. Det heter kullsyremaskin. Eventuelt brusmaskin. Soda Stream unngår man da man unngår israelske produkter der det er mulig. Har SodaStream selv, funker som ei kule jeg har filosofert litt ute i stormen i kveld og har kommet frem til at alt jeg ønsker meg i livet er en baby og at jeg må gå på hanejakt Kjøp deg ei dokke og se om det faktisk er gøy i lengden først. Uansett, var hos tannlegen i dag, og følgende utspilte seg ved "kassa" Kassadame: Ja, det blir fire åtte *480kr spretter opp på skjermen* Meg: Åhh, jeg trodde du mente 4800kr. Kassadame: Hehe, nei, det er ikke så dyrt. I tilegg får du jo rabatt siden du er 20 år Meg: Jaha.. hvor lenge får jeg slik rabatt? Kassadame: Det er bare ut året du er 20, så det gjelder ut året. Meg: Ok, himla greit, hade bra. *Er egentlig 24, ingen ide om hvorfor tannlegen trodde 20* Endret 4. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Skal vi prate tysk nå?Nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 har hatt mange dukker og jeg sleit med å slutte å leke med de for ssynes detvar så gøy Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Vas te faire foutre, trouduc Endret 4. oktober 2014 av Freidig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg skulle ønske jeg kunne fransk. Hvertfall like bra som jeg kan tysk. Og på tysk kan jeg synge en sang om at hanen min er død. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 På tysk kan jeg synge en sang om å ikke drikke så mye kaffe. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 På tysk kan jeg synge en sang om å ikke drikke så mye kaffe. Skulle ønske eg kunne synge. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Je vais niquer ta cervelle. Gud, jeg kjeder meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg kan en annen tysk sang: Ich bin Ausländer und spreche nicht gut Deutsch Ich bin Ausländer und spreche nicht gut Deutsch Bitte langsam, bitte langsam Bitte sprechen Sie ganz langsam Ich bin Ausländer und spreche nicht gut Deutsch Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Eg kan sangar på både engelsk og norsk. Statistikkvisa og Stripped t.d. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Og om noen lurte: Nei, jeg fikk ikke sove. Forslag til ny tittel på tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg