Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøtt er ok men ikke israelske produkter ?

Korrekt. Den israelske politikken innebærer segregering, særbehandling og fordrivelse. Nøyaktig slike ting vi som et samfunn må motarbeide for å nå vårt neste utviklingsnivå. De to mest fremtredende fasciststatene i dag er Israel og Russland. Vi må på ingen måte oppfordre slik oppførsel.
Lenke til kommentar

Korrekt. Den israelske politikken innebærer segregering, særbehandling og fordrivelse. Nøyaktig slike ting vi som et samfunn må motarbeide for å nå vårt neste utviklingsnivå. De to mest fremtredende fasciststatene i dag er Israel og Russland. Vi må på ingen måte oppfordre slik oppførsel.

Du generaliserer veldig mye her, det er jo mulig de som lager soda stream ikke har noe med den israelske stat å gjøre.

Bruker du ikke bensin fordi den kan komme fra russland heller ?

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Visste ikke at pepsi Max hadde noe med Irsael å gjøre. Dagens skuffelse :(

Vil heller ikke ha noe laget der, men det er av helt spesielle årsaker.

Pepsi max eies av PepsiCo, som igjen støtter en organisasjon som heter JUF som hjelper amerikanske jøder til å flytte tilbake til Israel, men på okkupert jord.

Lenke til kommentar

Du generaliserer veldig mye her, det er jo mulig de som lager soda stream ikke har noe med den israelske stat å gjøre.

Så vidt jeg har fått med meg, så ligger fabrikken til SodaStream på okkupert palestinsk land.

Endret av Llandari
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sukkerfri brus = Fun light fruktfest og soda streamer

Eller Zer'oh Pinnaple.

Og Soda Stream er bare merket. Det heter kullsyremaskin. Eventuelt brusmaskin. Soda Stream unngår man da man unngår israelske produkter der det er mulig.

Kuer behandles jo bedre enn palestinere. Soda Stream er ikke produsert i Israel, men i Palestina, på okkupert land.

Men begge deler produserer CO2, hehe.

Lenke til kommentar

Visste ikke at pepsi Max hadde noe med Irsael å gjøre. Dagens skuffelse :(

Vil heller ikke ha noe laget der, men det er av helt spesielle årsaker.

Pepsi max eies av PepsiCo, som igjen støtter en organisasjon som heter JUF som hjelper amerikanske jøder til å flytte tilbake til Israel, men på okkupert jord.

Så vidt jeg har fått med meg, så ligger fabrikken til SodaStream på okkupert palestinsk land.

Æsj. For et rot. Akk ja, klarer vel ikke slutte for det :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...