Quote Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Skal vi unngå Israelske produkter? Er de spedalske? Israelske produkter har spor av svin i seg. Helt sant. Tenk på dyrene. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 HUN! Bra vi fikk avklart det! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Men jeg håper vi får dratt. Jeg tar henne ikke med, om været er sånn som det har vært i dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Kjøtt er ok men ikke israelske produkter ?Korrekt. Den israelske politikken innebærer segregering, særbehandling og fordrivelse. Nøyaktig slike ting vi som et samfunn må motarbeide for å nå vårt neste utviklingsnivå. De to mest fremtredende fasciststatene i dag er Israel og Russland. Vi må på ingen måte oppfordre slik oppførsel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Skal vi unngå Israelske produkter? Er de spedalske?Nei, de er som nevnt fascistiske. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Skremmende spot on! Spionerer du på meg?Ser du det rød lyset som blinker? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Men jeg håper vi får dratt. Jeg tar henne ikke med, om været er sånn som det har vært i dag. Nei, været har vært litt spesielt idag ja. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Visste ikke at pepsi Max hadde noe med Irsael å gjøre. Dagens skuffelse Vil heller ikke ha noe laget der, men det er av helt spesielle årsaker. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Kjøtt er ok men ikke israelske produkter ?Korrekt. Den israelske politikken innebærer segregering, særbehandling og fordrivelse. Nøyaktig slike ting vi som et samfunn må motarbeide for å nå vårt neste utviklingsnivå. De to mest fremtredende fasciststatene i dag er Israel og Russland. Vi må på ingen måte oppfordre slik oppførsel. Du generaliserer veldig mye her, det er jo mulig de som lager soda stream ikke har noe med den israelske stat å gjøre. Bruker du ikke bensin fordi den kan komme fra russland heller ? Endret 3. oktober 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Visste ikke at pepsi Max hadde noe med Irsael å gjøre. Dagens skuffelse Vil heller ikke ha noe laget der, men det er av helt spesielle årsaker. Pepsi max eies av PepsiCo, som igjen støtter en organisasjon som heter JUF som hjelper amerikanske jøder til å flytte tilbake til Israel, men på okkupert jord. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Politikk på internett er en bombe waiting to happen. Emnetittelen skal du derimot ha for. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Du generaliserer veldig mye her, det er jo mulig de som lager soda stream ikke har noe med den israelske stat å gjøre. Så vidt jeg har fått med meg, så ligger fabrikken til SodaStream på okkupert palestinsk land. Endret 3. oktober 2014 av Llandari 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Sukkerfri brus = Fun light fruktfest og soda streamerEller Zer'oh Pinnaple. Og Soda Stream er bare merket. Det heter kullsyremaskin. Eventuelt brusmaskin. Soda Stream unngår man da man unngår israelske produkter der det er mulig. Kjøtt er ok men ikke israelske produkter ? Kuer behandles jo bedre enn palestinere. Soda Stream er ikke produsert i Israel, men i Palestina, på okkupert land. Men begge deler produserer CO2, hehe. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Politikk på internett er en bombe waiting to happen. Emnetittelen skal du derimot ha for. Jeg skal legge meg så denne diskusjonen slipper jeg heldigvis unna Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ser du det rød lyset som blinker? Aaaah, har lurt ganske lenge på hva det var! Heiiiii! Får slutte å sitte og pelle meg i nesa og se så ufyselig ut når jeg tror jeg er alene fremover. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg skal legge meg så denne diskusjonen slipper jeg heldigvis unna Men er det politisk enighet om at det er tillatt, da? Vi må vel nedsette en komité. Og for guds skyld ikke legg deg på vestbredden. Begge gudene sin skyld. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nei, jeg legger meg på sofaen. Tryggest her! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Visste ikke at pepsi Max hadde noe med Irsael å gjøre. Dagens skuffelse Vil heller ikke ha noe laget der, men det er av helt spesielle årsaker. Pepsi max eies av PepsiCo, som igjen støtter en organisasjon som heter JUF som hjelper amerikanske jøder til å flytte tilbake til Israel, men på okkupert jord. Du generaliserer veldig mye her, det er jo mulig de som lager soda stream ikke har noe med den israelske stat å gjøre. Så vidt jeg har fått med meg, så ligger fabrikken til SodaStream på okkupert palestinsk land. Æsj. For et rot. Akk ja, klarer vel ikke slutte for det Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg slutta på dagen faktisk. Da skjønte mamma at jeg mente alvor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg