Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg synes iallefall det står i respekt av å bli det Du skal naturligvis få lov til å synes det. Jeg synes ikke det står respekt av å velge å kutte ut kjøtt. Respekterer du meg dersom jeg velger å kutte ut tomater? Helt unødvendig. Nei. Det er litt forskjell på en tomat, og et levende dyr med et fælt liv. Jeg er glad i dyr, så er helt naturlig for meg å beundre de som virkelig klarer å kutte ut ting med en litt skjult bakside. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Sukkerfri brus = Fun light fruktfest og soda streamer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja. Skal stå på torgallmenningen imorgen.Da får det bare være. Er Vågsallmenningen som er stedet å være for tida. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 På "gode" dager gikk det ned 3 liter på en dag. Nå har jeg ikke rørt (kanskje ett glass eller to) på 2 mnd Jeg greier ikke stoppe jeg, så.. Her går ned det som føles for å gå ned, haha. haha. Kjenner til den jeg er så imponert over at jeg har klart å slutte å drikke Pepsi max. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Sukkerfri brus = Fun light fruktfest og soda streamerEller Zer'oh Pinnaple. Og Soda Stream er bare merket. Det heter kullsyremaskin. Eventuelt brusmaskin. Soda Stream unngår man da man unngår israelske produkter der det er mulig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 trenger man slutte drikke Pepsi Max da, det er vel ikke farlig den? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Da får det bare være. Er Vågsallmenningen som er stedet å være for tida. Nei, jeg skal stå der klokken 16.00 imorgen fordi da er det masse folk der. Sharing is caring osv. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 haha. Kjenner til den jeg er så imponert over at jeg har klart å slutte å drikke Pepsi max. Jeg tviler på at jeg greier det. Jeg bare må ha hele tiden Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Sukkerfri brus = Fun light fruktfest og soda streamerEller Zer'oh Pinnaple. Og Soda Stream er bare merket. Det heter kullsyremaskin. Eventuelt brusmaskin. Soda Stream unngår man da man unngår israelske produkter der det er mulig. Derfor jeg slutta med pepsien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 jeg har filosofert litt ute i stormen i kveld og har kommet frem til at alt jeg ønsker meg i livet er en baby og at jeg må gå på hanejakt Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Da får det bare være. Er Vågsallmenningen som er stedet å være for tida. Nei, jeg skal stå der klokken 16.00 imorgen fordi da er det masse folk der. Sharing is caring osv. Det skal vi og stå. Om det ikke høljer ned, da tviler jeg på min 4 åring som granater ikke vil være der iallefall ikke vil være der Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Sukkerfri brus = Fun light fruktfest og soda streamerEller Zer'oh Pinnaple. Og Soda Stream er bare merket. Det heter kullsyremaskin. Eventuelt brusmaskin. Soda Stream unngår man da man unngår israelske produkter der det er mulig. Kjøtt er ok men ikke israelske produkter ? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nei, det får da være måte på. 1 Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Så akkurat denne tråden... -må visst ta en runde CIV5 til, level Immortal, før det konkluderes... Aldri klart Immortal. Jeg er alt for casual til å dobbeltsjekke absolutt alt hver turn. Klarer ikke den jæ*** politikken, gidder ikke pisse Bismarck oppetter ryggen, når han nuker meg i neste trekk likevel... Overall-trixet virker som å være: Skaff mest mulig areal, bygg mot science og unngå tidlige småkriger. I det man har tanks og bombers, gå for all-out-war! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det skal vi og stå. Om det ikke høljer ned, da tviler jeg på min 4 åring som granater ikke vil være der iallefall ikke vil være der Så koselig! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Skal vi unngå Israelske produkter? Er de spedalske? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nå ser jeg på high school musical. Denne kvelden er helt vill... Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Det skal vi og stå. Om det ikke høljer ned, da tviler jeg på min 4 åring som granater ikke vil være der iallefall ikke vil være der Så koselig! Hun var litt skeptisk for hun ville Ikke være der han hvor folk var slemme med dyr. Ikke alt som går helt inn Endret 3. oktober 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Sprader du naken rundt i huset mens du spiser ting du aldri vil at andre skal se du spiser?Hvis ikke: You're doing it wrong. Skremmende spot on! Spionerer du på meg? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Han var litt skeptisk for hun ville Ikke være der han or folk var slemme med dyr. Ikke alt som går helt inn Er det han eller hun? Sånn uansett så er jeg enig! Jeg vil heller ikke være der om de skal være slemme med dyr, haha! Men han eller hun.. er veldig søøt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg