L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Kolonisering av verdensrommet var det en diskusjon om forleden. Og de ble det stilt spørsmål om hvordan oksygen nok skal bli produsert.Ikke at det har noe å si, men hvor er du egentlig fra? Du trenger ikke svare altså. Du har bare en del skrivefeil av og til som får meg til å tenke f.eks. dansk. Du bruker c i stedet for k eller s en del. Det er ikke en "typisk norsk" skrivefeil, men får meg til å tro du har lært rettskriving på et annet språk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Pepsi ja. Pepsi Max. Drikker masse Pepsi Maks jeg, minst en 1.5 liter pr dag. := Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nei, det er pepsi. Pepsi er best, ingen protest, den som står imot er en bæsj/me er tydeligvis en bæsj. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Pepsi ja. Pepsi Max. Drikker masse Pepsi Maks jeg, minst en 1.5 liter pr dag. :=Jeg skal innrømme at av sukkerfri brus så er det Pepsi Max som gjelder. Men av vanlig brus så klarer ikke Pepsi å nå helt opp. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 /me er tydeligvis en bæsj. Det går fint, noen må være en bæsj også. Ikke alle kan være en tøffing sånn som meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det går fint, noen må være en bæsj også. Ikke alle kan være en tøffing sånn som meg.Du er tøffere enn toget til Bamble altså. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Pepsi ja. Pepsi Max. Drikker masse Pepsi Maks jeg, minst en 1.5 liter pr dag. := Jeg drikker mest pepsi max ja. Går ned endeel liter iløpet av uka her ja. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Litt rart at Evelen har vært pålogget uten at han har skrevet. Ødelagt tastatur? Opptatt med stalking? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Du er tøffere enn toget til Bamble altså. Jeg er tøffere enn Fjordline båten fra Langesund til Hirtshals. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hey, ny emnetittel. For øvrig er Pepsi Max selvfølgelig best, fryser all annen brus. Jeg har hele huset i Sarp for meg selv. Det er digg, men også en smule ensomt. Det virker så stort her i forhold til hybelen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Litt rart at Evelen har vært pålogget uten at han har skrevet. Ødelagt tastatur? Opptatt med stalking? Var så mange mods her nå, at han ble vel redd de tror han har stjålet Avatere til Pesiimistic Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hey, ny emnetittel. For øvrig er Pepsi Max selvfølgelig best, fryser all annen brus. Jeg har hele huset i Sarp for meg selv. Det er digg, men også en smule ensomt. Det virker så stort her i forhold til hybelen. Du kan få låne en katt eller to hvis du føler deg ensom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Jeg har hele huset i Sarp for meg selv. Det er digg, men også en smule ensomt. Det virker så stort her i forhold til hybelen.Sprader du naken rundt i huset mens du spiser ting du aldri vil at andre skal se du spiser? Hvis ikke: You're doing it wrong. Endret 3. oktober 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Pepsi ja. Pepsi Max. Drikker masse Pepsi Maks jeg, minst en 1.5 liter pr dag. := Jeg drikker mest pepsi max ja. Går ned endeel liter iløpet av uka her ja. På "gode" dager gikk det ned 3 liter på en dag. Nå har jeg ikke rørt (kanskje ett glass eller to) på 2 mnd 1 Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Så akkurat denne tråden... -må visst ta en runde CIV5 til, level Immortal, før det konkluderes... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Du kan få låne en katt eller to hvis du føler deg ensom.So you're handing out pussy? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Så akkurat denne tråden... -må visst ta en runde CIV5 til, level Immortal, før det konkluderes... Aldri klart Immortal. Jeg er alt for casual til å dobbeltsjekke absolutt alt hver turn. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 På "gode" dager gikk det ned 3 liter på en dag. Nå har jeg ikke rørt (kanskje ett glass eller to) på 2 mnd Jeg greier ikke stoppe jeg, så.. Her går ned det som føles for å gå ned, haha. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Pepsi Max har i tillegg en særlig musikkfremmende effect har jeg merket. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 So you're handing out pussy? Ja. Skal stå på torgallmenningen imorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg