Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei, går på arkiv og dokumentbehandling(snork snork snork snork).

Gløymer det visst heile tida eg.. Moglegvis fordi eg såg fram til å sende mine framtidige elever på biblioteket for å låne bøker hjå deg. No er draumen min knust.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en framstilling. At noen foretrekker å slutte spise kjøtt er det som hindrer mennesket i å "samle seg til en homogen gruppe"?

Det er nok ganske mange andre ting man får gi skylda for det tror jeg.

Du misforstår. Han mener at det er viktigere å fokusere på å lage ett samfunn med en felles kultur, fremfor å fokusere på matvanene våres.
Lenke til kommentar

Nei, går på arkiv og dokumentbehandling(snork snork snork snork).

Gløymer det visst heile tida eg.. Moglegvis fordi eg såg fram til å sende mine framtidige elever på biblioteket for å låne bøker hjå deg. No er draumen min knust.

Ja, vi får sjå kva det blir av meg. Dette får jo pedagogikk med Dziggy Stardust i A-blokka til å framstå som ein fest med kattungar, tyggis og radiostyrt bil. Vert det lærar av deg? Ho her venninna vår frå Sandane ville jo det at eg og du og ho og billetør'n skulle samlast for litt hyggjeleg sosial omgang før eg drog frå Bergen her forleden, men trur du ikkje ho plutseleg sat barnevakt? Sånt vås! Eg endte opp med å sitte på stasjonen og ha det heilt pyton i staden.

Lenke til kommentar

Ja, vi får sjå kva det blir av meg. Dette får jo pedagogikk med Dziggy Stardust i A-blokka til å framstå som ein fest med kattungar, tyggis og radiostyrt bil. Vert det lærar av deg? Ho her venninna vår frå Sandane ville jo det at eg og du og ho og billetør'n skulle samlast for litt hyggjeleg sosial omgang før eg drog frå Bergen her forleden, men trur du ikkje ho plutseleg sat barnevakt? Sånt vås! Eg endte opp med å sitte på stasjonen og ha det heilt pyton i staden.

Det nærmer seg iallfall noko som kan likne på å vere lærar. Pedagogikk kan framleis ikkje samanliknast med ein fest med kattungar, tyggis og radiostyrt bil. Vi har to forprøver pluss ei anna oppgåve å gjere i sjølve praksistida. Der har eg blitt plassert på ein skule der eg må berekne kanskje 1 time køyretid pga. rushtrafikk. Hamna derimot på gruppe med vår felles jentebekjent frå Sandane, som må seiast å vere kult.

Lenke til kommentar

Mye lettere enn DNFK i hver fall.

Lær deg den raskt for emnetittelen blir ikke der for alltid.

Husk denne dagen da du deltok i LSFPFTFDOHMSLEM.

Det blir enda mer legendarisk enn "L4r5 og Bundys puletråd". (Eller var det B-real? Husker ikke helt.)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg drikker pepsi

Sviker. Det er Coca Cola som gjelder for oss overmennesker som kommer til å dø på Mars (just not on impact (+10p for den som tar referansen)).

Det er fredag, det er pils og når promillen øker så blir L4r5 filosofisk.

Regnes pils som vegetar eller animalsk? Det inneholder vel humle?

Vanskelig spørsmål. Det er vel et animalsk produkt siden det inneholder gjær?

Kolonisering av verdensrommet var det en diskusjon om forleden. Og de ble det stilt spørsmål om hvordan oksygen nok skal bli produsert.

Og hva blei resultatet? Jeg tror ikke det kommer til å være det store problemet bare vi finner en mer effektiv løsning på energiproblematikken. Det er her det store problemet ligger. Hvis vi bare har nok energi så er faktisk oksygen et av de enkleste grunnstoffene å utvinne.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det nærmer seg iallfall noko som kan likne på å vere lærar. Pedagogikk kan framleis ikkje samanliknast med ein fest med kattungar, tyggis og radiostyrt bil. Vi har to forprøver pluss ei anna oppgåve å gjere i sjølve praksistida. Der har eg blitt plassert på ein skule der eg må berekne kanskje 1 time køyretid pga. rushtrafikk. Hamna derimot på gruppe med vår felles jentebekjent frå Sandane, som må seiast å vere kult.

HiB ser det ikkje som spesielt viktig om timeplanar går opp eller ikkje. Ja, eg høyrde om både gruppa og staden. Men tenk no berre på kor mykje moro de skal ha på alle bilturane då. Fortelle vitsar, snakke fortruleg om kven de likar og planlegge overnatting/pizzakveld. Det er meir enn eg kan gjere på trikken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...