Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Aaaah. Gode, gamle dager. Alt var bedre før.... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 SO? "Siste ordet". Forløperen til DNFK Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Og mange vil argumentere for at det burde ha sluttet med SO. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hvor skulle man da prata mannsjit? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg vil også ha strikkelue! 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Haha! Nesten så jeg vurderer å strikke en ny... Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Sykemeldt enda en uke. Blæh Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Er du ikke frisk så er du ikke frisk. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nei, men kjedelig selv om. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Haha! Nesten så jeg vurderer å strikke en ny... Do it do it do it.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Haha. Får spørre dama om ho har strikkepinner og garn. Skal på en lang togtur neste uke. Kan sitte der og strikke. Ser det for meg. Har forholdsvis mye skjegg og tatoveringer. Så skal jeg sitte og strikke... 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg ser for meg at du strikker sjegget inn i strikketøyet, og så får du ikke strikketøyet løs, så må du gå med det når du går av toget og går rundt i byen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg og en kamerat var på et senter og kjøpte strikkepinner til mamma i sommer. Han er nærmere to meter og har langt hår. Etterpå gikk vi rundt på senteret med pinnene i hånda og snakka høylytt om hvor bra de var. Fikk mange morsomme blikk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg og en kamerat var på et senter og kjøpte strikkepinner til mamma i sommer. Han er nærmere to meter og har langt hår. Etterpå gikk vi rundt på senteret med pinnene i hånda og snakka høylytt om hvor bra de var. Fikk mange morsomme blikk Bambuspinner? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg og en kamerat var på et senter og kjøpte strikkepinner til mamma i sommer. Han er nærmere to meter og har langt hår. Etterpå gikk vi rundt på senteret med pinnene i hånda og snakka høylytt om hvor bra de var. Fikk mange morsomme blikk Bambuspinner? Hva.. Hvordan.. Hvorfor.. var du der? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg og en kamerat var på et senter og kjøpte strikkepinner til mamma i sommer. Han er nærmere to meter og har langt hår. Etterpå gikk vi rundt på senteret med pinnene i hånda og snakka høylytt om hvor bra de var. Fikk mange morsomme blikk Bambuspinner? Hva.. Hvordan.. Hvorfor.. var du der? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Tror ikke på deg... Haha. Hvilket senter var det, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg