Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hehe. De skal bare være til søndag. Da tar de med seg dama, så får jeg leiligheten alene en stund. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Fikk en tydelig feilsendt sms fra random dame i dag: Æ hadd sett veldig pris på om du konja tenkt dæ om korr my den gyngestolen betyr for dæ? For den betyr kjempemy for mæ og oldemor betyr så og si alt for mæ fra barndommen ! Så hadd vårte kjempeglad om æ konja hatt den i hus som et minne om ho og oldefar. Skjer for mæ den betyr mer for mæ enn nånn av dokk.... Da svarer du noe sånt som dette:"Ikke faen om du får den. Jeg kommer heller til å hogge den opp og fyre i ovnen med i stedet for at den skal havne hos deg, jævla fittetrynet." Minner meg faktisk litt om noe både min ekskjæreste og hans mor sa til meg etter at vi slo opp. Jeg fikk en melding av noen for ikke lenge siden: "Heisann! Ser på finn på cyberen .. Jeg lurte på om jeg kunne få sett ett bilde nedi båten ?" Det kunne han sikkert, men da måtte han i såfall spør eieren av denne båten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har også opplevd å få meldinger av fremmede. Fikk en mms av en fyr som holdt på å bygge garasje, med et bilde. Sendte svar at den så veldig flott ut, og ønsket han lykke til videre. Selvfølgelig med en PS om at jeg ikke ante hvem han var. Fikk ikke noe svar Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Så hva tror dere? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 "... especially if you live in Arkansas" Haha! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Skal ikke være mulig krysse hest og menneske vel Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Aldri sett kentaurer? Lever vilt i Canada 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Skal ikke være mulig krysse hest og menneske vel Tenk om det går? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg liker å leve litt på kanten. Jeg er ganske rebelsk av meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det har jeg visst helt siden du strikka den lua til mushi. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hahaha! DET er mange år siden nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja, det er det. Lenge før DNFK. Siste eller nest siste originale SO, var det ikke? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Predikanten Hans Nielsen Hauge, han strikket mens han løp fra sted til sted på landeveien. Hadde vært rart å sett. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja, det er det. Lenge før DNFK. Siste eller nest siste originale SO, var det ikke? Har mista oversikt over når de forskjellige SO-ene var. Tror lua ble strikket i 2007/08 eller noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Innbiller meg det var i siste SO, men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Mulig. Det var SO6? Tror jeg var aktiv i SO5 også, såvidt jeg husker. Muligens 4 og? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 SO4 ble stengt et par måneder før jeg ble med på forumet, men hadde en bruker før det.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det var tider, det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg