KinderLinda Returns Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 hundre millionar mil. Well hello there Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jesus, fing christ, har spist BBQ i kveld, i am stuffed, man kunne rive kjøttet fra med fingrene. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 hva er deres penislengde Veldig nær idealstørrelsen, om man skal tro en studie jeg nettopp leste om. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 hva er deres penislengdeDette høres kanskje rart ut, men har aldri målt. Til en annen sak: Tannlegen om 45m Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Min penis er størst. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Kun vagina er ekte. -Buck Angel Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Min penis er størst. Skal vi sammenligne? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Min penis er størst.Vrengepenis, i presume? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Min penis er størst.Vrengepenis, i presume? Nei, e-penis. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det blir jammen trangt når man har besøk av tre stykker i en 48kvm leilighet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 God Morgen Godt med kaffe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ble en iskaffe på meg i dag. Var så trangt på kjøkkenet hjemme i dag. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Min penis er størst.Vrengepenis, i presume?Nei, e-penis.Så liten vrengepenis altså.. hmm. Vil tro datasmurf har den største e-peen0ren her, om man regner med eksponering på nettet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 OK. Neste spørsmål. Hva bruker klientellet her i sko? 48-49. Normal penis. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 46-47 her, spørs litt på merke. Ellers er det endelig fredag, men jeg føler meg helt dritt, virker som jeg har blitt smitta med noe illsint. Blir nok tidlig hjem fra jobb i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det blir jammen trangt når man har besøk av tre stykker i en 48kvm leilighet Tenk deg tre stykker på en 25 kvm hybelleilighet. Fatter ikke hvordan jeg overlevde engang, men jeg lot besøket få kjempe over den 60 cm brede sovesofaen, jeg endte stort sett på gulvet hver natt. Så liten vrengepenis altså.. hmm. Vil tro datasmurf har den største e-peen0ren her, om man regner med eksponering på nettet. Bare en måte å finne ut det på. Mas på TSP og få'n til å dra inn den helsikkes spamboten sin inn her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Skonr ligger midt i mellomskiktet 44 - 45. så det varierer mellom dem. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det blir jammen trangt når man har besøk av tre stykker i en 48kvm leilighet Tenk deg tre stykker på en 25 kvm hybelleilighet. Fatter ikke hvordan jeg overlevde engang, men jeg lot besøket få kjempe over den 60 cm brede sovesofaen, jeg endte stort sett på gulvet hver natt. Ai vi hadde mindre leilighet i fjor. Da hadde vi besøk av tre voksne mennesker (+ oss to) på 32 kvadrat. Det var enda trangere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja, jeg vet nøyaktig hvordan det der er. Ikke noe jeg håper å gjenta igjen. I alle fall ikke mer enn én natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg