Espen pai Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Og så skriver du her? Blasfemi!!!Ser på tv samtidig da... sett den så mange ganger, at jeg kan den utenatt uansett elsker den Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noen som vil selge meg dop? Nei, foresten, har brus i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg sovna i stad jeg også, men jeg sov heldigvis bare en tre kvarters tid. Hah. 4 timer ruler mye mer. Hvem film elns da? The Phantom Of the Opera. D'oh. ^^ Ser på tv samtidig da... sett den så mange ganger, at jeg kan den utenatt uansett elsker den Må jo følge med allikevel. Mumle teksten og sånn. :!: Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Må jo følge med allikevel. Mumle teksten og sånn. :!:"Primadonna first lady of the stage" gjør det samtidig da Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 De på Stortinget noen dager før lønningsdag: Hiv og hoi! Snart er skatten vår! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Du som meg vennen, bare at det gjør vondt å ligge også, så jeg tror jeg holder meg våken, i fall noe spennende (Hah!) skulle skje Skjer ikke noe action hvis jeg legger meg, vet du. Du har så evig rett. *hosteanfall* Noen som vil ha en bit smurfelunger før jeg pakker de ned igjen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvem film elns da? Vær så snill si at det der var en fyllepost? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=518738 ^^snakk om storm i vannglass. Om det faktisk er sant at det er noen lesbiske som har tatt kontrollen så er det ikke noe verre enn å si at pakistanere tar kontrollen i B-gjengen elns. Men neida. La oss tolke det som at de med viten og vilje prøver å dømme alle. Vær så snill si at det der var en fyllepost?Det var faktisk det. Og når jeg fikk svaret så tenkte jeg at det var dumt spurt for jeg har sett den sånn tre ganger eller noe. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvem film elns da? Vær så snill si at det der var en fyllepost? Jeg reagerte ikke. Jeg reagerte ikke! Jeg REAGERTE IKKE!!!!!! Gud, skyt meg!! Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 *få Gud til å skyte Kibs* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det var faktisk det. Og når jeg fikk svaret så tenkte jeg at det var dumt spurt for jeg har sett den sånn tre ganger eller noe. Jeg tenkte ikke på det som tydeligvis var poenget med posten din, jeg mente heller formuleringen og flotte rettskrivingen. x) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jente - pen eller ikke? Eplefe mener nei, jeg mener ja. http://img3.nettby.no/users/j/u/h/juho/4.jpg?1204125830 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg holder med Eplefe, tho, hun har masser av potensiale, liksom. oO Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sminker og fikser seg pen. Fin kropp. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvorfor var jeg ikke i Harstad og kjøpte øl og andre greier for noen uker siden? De solgte jo til mindreårige! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Merkelig at de fleste guttene mener ja, mens de fleste jenter mener nei. Humm... Endret 4. april 2008 av Håks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg