*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Fikk en tydelig feilsendt sms fra random dame i dag:Æ hadd sett veldig pris på om du konja tenkt dæ om korr my den gyngestolen betyr for dæ? For den betyr kjempemy for mæ og oldemor betyr så og si alt for mæ fra barndommen ! Så hadd vårte kjempeglad om æ konja hatt den i hus som et minne om ho og oldefar. Skjer for mæ den betyr mer for mæ enn nånn av dokk....Da svarer du noe sånt som dette:"Ikke faen om du får den. Jeg kommer heller til å hogge den opp og fyre i ovnen med i stedet for at den skal havne hos deg, jævla fittetrynet." Kunne sikkert dradd den ut litt ja 2 l8 btw, sende sms om feilsending direkte etterpå jeg har innlevering til imorgen cant do iiiit Sleng den ut så kan vi perfeksjonere den. Endret 2. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det fordi du sitter og henger her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 jeg har gjort alt utenom en oppgave og det er å skrive en liten presentasjon der jeg skriver om de viktigeste argumentene til kreasjonisme og intelligent desigin skjønner ingenting hvilke argumenter hva i Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 argumenter for kreasjonisme er vel alle argumenter som støtter at det finnes en gud."Men har alt bare kommet av ingenting? Neidu, det er nok en gud bak alt"."Men har du en annen forklaring? Nei, det er nok Gud som har gjort det""Alt alt har blitt til av tilfeldigheter? Det er jo totalt usannsynlig, det må være en gud med i bildet".Intligent design, dette kan bety mye.Dette er intligent design: Denne broen er bygget med tanke på logikk, fysikk og forskning. Denne broen er bygget av folk som gjerne er mindre begavet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 hmm oki dette er vanskelig hvem tror læreren atvi er ps jeg mener den intelligente designen(???)) som prøver å finne feil med vitenskapen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 John Augustus Roebling var en temmelig intligent bro-designer, han står bak bla Brooklyn Bridge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 halloo!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 need help kjenner livsgnisten slukkes sakte men sikkert Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har jo hjulpet deg godt i gang syns jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 jammen skal ikke handle om broer hello og må ha litt mer konkrete argumenter tror jeg Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Aldri en god idè og sitte med sånt dagen før. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Gjorde det samme når jeg også gikk på skole. Stresset livet av meg kvelden før en prøve, innlevering eller presentasjon. Hehe, good times. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 same tenker hver gang at jeg skal bli ferdig i god tid før fristen, men neida har hatt mange uker på dette stygge dumma Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Va skjera? Pessi sliter med en skoleoppgave. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Tenker du smart kan du tjene penger mens du gjør lekser Endret 2. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 1. Send lærern link til camshowet ditt 2. Få sexer. 2 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Va skjera? Pessi sliter med en skoleoppgave. Skoleoppgaver dagen før innlevering. Det er jo en klassiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg