*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hei folken! Jeg trenger hjelp med og skriver en søknad... Er det noen som kan hjelpa meg? sleng den ut, så kan vi vurdere den og komme med tilbakemdlinger. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Fikk en tydelig feilsendt sms fra random dame i dag:Æ hadd sett veldig pris på om du konja tenkt dæ om korr my den gyngestolen betyr for dæ? For den betyr kjempemy for mæ og oldemor betyr så og si alt for mæ fra barndommen ! Så hadd vårte kjempeglad om æ konja hatt den i hus som et minne om ho og oldefar. Skjer for mæ den betyr mer for mæ enn nånn av dokk.... Endret 2. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 jeg HATER dialekt på sms. KONJA!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Den måtte finleses for å si det sånn Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hehe, lukter arveoppgjør. Sant som du sier, Bytex. Helt jævlig å lese tekst som er skrevet på dialekt. Lenke til kommentar
kurdros Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Trenger en søknad som kafemedarbeider Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Søkte henne opp på facebook, ser ganske ok ut. Kanskje jeg skal adde og "Hei, det var meg du feilsendte sms til.. hva skjer for tiden?, møtes en dag?" Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Trenger en søknad somkafemedarbeider Tror heller du trenger et kurs i norsk rettskriving. Søkte henne opp på facebook, ser ganske ok ut. Kanskje jeg skal adde og "Hei, det var meg du feilsendte sms til.. hva skjer for tiden?, møtes en dag?" Haha, gjør det! Endret 2. oktober 2014 av Krapylen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Du kunne like godt sagt "Hei, jeg sto utfor baderomsvinduet og så på at du dusjet igår. hva skjer for tiden? møtes en dag?" 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Skriv at du har noe annet hun kan gynge på 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Trenger en søknad som kafemedarbeider Hei. Viser til deres stillingsutlysning som _ på _. Jeg er en _ år gammel _ og søker på denne jobbern da _ ___ ___ ___ Jeg er veldig ____ og ___ ... ... ____ ___ ____ Håper og høre fra dere. mvh ____ Endret 2. oktober 2014 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Trenger en søknad som kafemedarbeider Tror heller du trenger et kurs i norsk rettskriving. Søkte henne opp på facebook, ser ganske ok ut. Kanskje jeg skal adde og "Hei, det var meg du feilsendte sms til.. hva skjer for tiden?, møtes en dag?" Haha, gjør det! Hadde vært gøy, men det blir noe kleint Skriv at du har noe annet hun kan gynge på Den var ikke dum Endret 2. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Han ville vel ikke vise at han hadde råd til å kjøpe cigs, det ødelegger fattig-imaget litt. Eller når de sitter og skriker til hverandre i mobiltelefon. Hva er innholdet i det bladet, da? Har aldri sett på ett fysisk. Tenkte også det kunne være, for det var ferdig røyk. Det er inni sånn plastic. Vet ikke om jeg vil sprette det, det er sånne ting jeg pleier legge usprettet og samle et sted. Men det var litt fine farger og sånt på det så jeg kjøpte et. Lenke til kommentar
kurdros Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja det er sant jeg trenger en norskkors Lenke til kommentar
kurdros Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er ikke så lenge jeg bor har i Norge dessverre:( Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 http://www.folkeuniversitetet.no/om-folkeuniversitetet/regioner/folkeuniversitetet-ost/studietilbud/norskkurs-norwegian-courses/side-id-10458/ 1 Lenke til kommentar
kurdros Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Takk skal du ha:) evelen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Fikk en tydelig feilsendt sms fra random dame i dag: Æ hadd sett veldig pris på om du konja tenkt dæ om korr my den gyngestolen betyr for dæ? For den betyr kjempemy for mæ og oldemor betyr så og si alt for mæ fra barndommen ! Så hadd vårte kjempeglad om æ konja hatt den i hus som et minne om ho og oldefar. Skjer for mæ den betyr mer for mæ enn nånn av dokk.... Da svarer du noe sånt som dette: "Ikke faen om du får den. Jeg kommer heller til å hogge den opp og fyre i ovnen med i stedet for at den skal havne hos deg, jævla fittetrynet." 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 jeg har innlevering til imorgen cant do iiiit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg