Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er vel den enkleste å... finne... :p

Tror vel jeg er enklere å finne enn deg. Evt. Simon Aldra, Ueland og andre som (delvis) har navnet sitt som brukernavn. Skarstad var også lett å finne i sin tid.

Eneste som har funnet meg her er Datasmurf, men han juksa.

Nøyaktig hvordan juksa jeg?

Synes for øvrig at det var kjedelig av deg ikke å svare på meldinga.

Jeg gikk bare på en bekjents Facebook-profil og så at han hadde lagt til noen som ligna på deg ut fra thumbnailen, og så viste det seg at det var deg. Ikke verre enn det. Vil ikke kalle det juks.

Svarte jeg ikke??? Jo, det er juks.

Lenke til kommentar

Første treningsøkt med den 16 år gamle jenta som vil gå ned vekt: Planen passet midt i blinken for hennes interesser. Hun ble også med på å trene rygg i tillegg, da jeg forklarte at det kunne gå veldig galt å bare trene squats.

Var hun mest opptatt av antall KG, eller mente hun at hun hadde overflødig fett et sted? :p

Lenke til kommentar

Gjorde en god gjerning i dag. Kjøpte "Folk er Folk" av en sigoyner utenfor butikken. Da jeg gav han 100 lappen ville han ikke ta den med den andre handa. Og da så jeg at det var fordi han prøvde å skjule at han hadde en sigarett i den. Hvorfor vet jeg ikke sikkert. Hvorfor var han redd å vis meg han hadde sigarett i handa? :hmm:

Lenke til kommentar

Han ville vel ikke vise at han hadde råd til å kjøpe cigs, det ødelegger fattig-imaget litt. Eller når de sitter og skriker til hverandre i mobiltelefon. Hva er innholdet i det bladet, da? Har aldri sett på ett fysisk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...