Llandari Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Mener du at jeg skal slutte å stå utenfor soveromsvinduet ditt darkness|? Ja, du kan nå i det minste banke på døren. Har du en dør også? :O Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har du en dør også? :O Er det nå jeg bør være glad jeg bor i tredje etasje? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er vel den enkleste å... finne... Tror vel jeg er enklere å finne enn deg. Evt. Simon Aldra, Ueland og andre som (delvis) har navnet sitt som brukernavn. Skarstad var også lett å finne i sin tid. Eneste som har funnet meg her er Datasmurf, men han juksa. Nøyaktig hvordan juksa jeg? Synes for øvrig at det var kjedelig av deg ikke å svare på meldinga. Jeg gikk bare på en bekjents Facebook-profil og så at han hadde lagt til noen som ligna på deg ut fra thumbnailen, og så viste det seg at det var deg. Ikke verre enn det. Vil ikke kalle det juks. Svarte jeg ikke??? Jo, det er juks. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Første treningsøkt med den 16 år gamle jenta som vil gå ned vekt: Planen passet midt i blinken for hennes interesser. Hun ble også med på å trene rygg i tillegg, da jeg forklarte at det kunne gå veldig galt å bare trene squats. Var hun mest opptatt av antall KG, eller mente hun at hun hadde overflødig fett et sted? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hun ville bare ha "digg" kropp.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 I såfall ser jeg ikke hvorfor hun ville unngå styrke. Men er vel uvitenhet. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Fordi hun, qoute: "Seriæææst får helt migreneutbrudd lissom." 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Haha, fjortisspråket lenge leve! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 *tumbleweed* Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 tumbleweed.. Minner meg av en eller anna grunn om filmen Rubber. http://www.imdb.com/title/tt1612774/?ref_=fn_al_tt_1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Tumbleweed er et morsomt ord. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Sfinkter er et ekkelt ord Er rart å si SF lyden Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Gjorde en god gjerning i dag. Kjøpte "Folk er Folk" av en sigoyner utenfor butikken. Da jeg gav han 100 lappen ville han ikke ta den med den andre handa. Og da så jeg at det var fordi han prøvde å skjule at han hadde en sigarett i den. Hvorfor vet jeg ikke sikkert. Hvorfor var han redd å vis meg han hadde sigarett i handa? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Han ville vel ikke vise at han hadde råd til å kjøpe cigs, det ødelegger fattig-imaget litt. Eller når de sitter og skriker til hverandre i mobiltelefon. Hva er innholdet i det bladet, da? Har aldri sett på ett fysisk. Endret 2. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Sfinkter er et ekkelt ord Er rart å si SF lyden Da har du ikke spist nok konfekt. Lenke til kommentar
kurdros Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hei folken! Jeg trenger hjelp med og skriver en søknad... Er det noen som kan hjelpa meg? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 :-PDen smileyen der er ekkel når den blir skrevet sånn.Satt på mobilen. Smilies er et helvete å få til skikkelig der. Flink gutt. Det var riktig, Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Kanskje du skal lage en tråd om det, Kurdros? 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Eller bruke søke funksjonen. Finnes sikkert tusenvis av slike tråder allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg