*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Dagen i dag er den beste på lenge. Etter flere år med vikariater i diverse firmaer har jeg endelig fått meg fast jobb 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Gratulerer! Var det vanskelig å bli ansatt som gulvvasker? Endret 2. oktober 2014 av Slimda Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Gratulerer! Var det vanskelig å bli ansatt som gulvvasker?Takk Nei, gulv-vasking er i utgangspungtet ikke en del av jobben. Dette er min nye arbeidsgiver: *sånn i tilfelle*_ Endret 2. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Oooooog der fikk du sparken fordi sjefen leser DNFK. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Datating i sykehussektoren? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Oooooog der fikk du sparken fordi sjefen leser DNFK. Ja, dersom det var en top secret pentagon stilling kanskje Datating i sykehussektoren? yupp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 yuppTips: Hør med sjefen om hva er deres holding til offentliggjøring av hvor du jobber og sånt. Kan være greit å få unnagjort tidlig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Flere ansatte i samme avd er på linkedin og facebook med stillingsbeskrivelse, så det tyder jo på at det er greit. Men godt poeng. sladdet sånn helt for sikkerhetskyld Endret 2. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har selv snakket med jobben om at jeg er på nettet åpent med navn og skriver mine meninger åpenlyst, og har fått beskjed at det ikke er noe de bryr seg om. Men likevel så er jeg tilbakeholden på jobbprat. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det kan nok være hensiktsmessig å ihvertfall ikke representere jobben på et offentlig forum. Som tidligere ISP-Kundeservice medarbeider kunne det nok vært fristende å sette noen whinere på plass av og til ;P Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Første treningsøkt med den 16 år gamle jenta som vil gå ned vekt: Planen passet midt i blinken for hennes interesser. Hun ble også med på å trene rygg i tillegg, da jeg forklarte at det kunne gå veldig galt å bare trene squats. Endret 2. oktober 2014 av KinderLinda 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Heya Hong Kong. Håper ikke vi får Himmelske fredens plass pånytt. Farlig Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Heya Hong Kong. Håper ikke vi får Himmelske fredens plass pånytt. Farlig jeg antar at du poster på feil forum nå men bortsett fra det er jeg enig du kan glo direkte fra hong kong her (velg Reuters) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Den himmelske fredsplass er jo en fin plass. var der en gang for lenge siden, kunne gått hatt flere slike plasser. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Den himmelske fredsplass er jo en fin plass. var der en gang for lenge siden, kunne gått hatt flere slike plasser. Når var du mellom beina på meg? Bazinga 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Når du lå bevistløs på hotelrommet. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Shots fired? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Mer som en annen lyd for trommelyd Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Oh I love a good ol' rape joke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg