Bytex Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 God og god. Jeg sto opp 05:50, shava trynet, sprang ut døra, sprang 400 meter til toget og rakk det akkurat 06:05. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg mener at søskenbarnet mitt fikk en sønn til jul ifjor. Den var JÆVLIG irriterende.. Barn er ofte slik. Fikk han med byttelapp? 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg mener at søskenbarnet mitt fikk en sønn til jul ifjor. Den var JÆVLIG irriterende.. Barn er ofte slik. Fikk han med byttelapp? Jeg var trøtt når jeg skreiv det Ikke mobb meg. Han fikk en *sånn. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Morgenstund har definitivt ikke gull i munn. Selvfølgelig en idiot som hadde krasja på veien så alt sto stille. Roer meg med en flaske vann og litt e-cig på jobb nå, sent ute dog. Endret 2. oktober 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det har rabla for Delvis, tror jeg. Han er ikke den eneste om å være PlingPlong, så jeg tenker jeg tar natta.Helt PlingPlong i bollen, virker det som. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Det er jeg mer eller mindre hele tiden, så det er jo kjedelig. Om det er tilfellet. Endret 2. oktober 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er vel den enkleste å... finne... Tror vel jeg er enklere å finne enn deg. Evt. Simon Aldra, Ueland og andre som (delvis) har navnet sitt som brukernavn. Skarstad var også lett å finne i sin tid. Eneste som har funnet meg her er Datasmurf, men han juksa. Nøyaktig hvordan juksa jeg? Synes for øvrig at det var kjedelig av deg ikke å svare på meldinga. Jeg gikk bare på en bekjents Facebook-profil og så at han hadde lagt til noen som ligna på deg ut fra thumbnailen, og så viste det seg at det var deg. Ikke verre enn det. Vil ikke kalle det juks. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er vel den enkleste å... finne... Tror vel jeg er enklere å finne enn deg. Evt. Simon Aldra, Ueland og andre som (delvis) har navnet sitt som brukernavn. Skarstad var også lett å finne i sin tid. Ifølge profilen hans bor han noen kilometer herfra, så jeg ville ikke sagt det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jo jo, men Datasmurf er nesten som et merkenavn å regne nå, og jeg blir stadig vekk gjenkjent på gata som "Datasmurf" / Sosjojuror" / "Vær-Sjur". I tillegg så står jo navnet mitt i signaturen min, og jeg har posta tusenvis av bilder av meg selv på nettet i over ti år. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 God morgen venner Jeg skulle stå opp i 8-tiden, men jeg var litt trøtt. så jeg sov til 13:00 Because I can. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 God morgen venner Jeg skulle stå opp i 8-tiden, men jeg var litt trøtt. så jeg sov til 13:00 Because I can. Nice Sove er fantastisk. Synd eg ikke kan sove hele tiden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg sov 20 timer for et par søndager siden. Var ute på helgetur, og måtte sjekke ut av hotellet klokken 12 søndag morgen. Så 3 av oss prioriterte fest fremfor søvn og var på baren helt til vi måtte sjekke ut. 2 timer i bil senere kræsjet jeg hardt i sengen hjemme. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jo jo, men Datasmurf er nesten som et merkenavn å regne nå, og jeg blir stadig vekk gjenkjent på gata som "Datasmurf" / Sosjojuror" / "Vær-Sjur". I tillegg så står jo navnet mitt i signaturen min, og jeg har posta tusenvis av bilder av meg selv på nettet i over ti år. Har ukjente folk ropt etter deg på gata ? Eller ringt deg på natta, stalka etter deg ute eller lignende ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har vært ute og spist Komla med saltkjøtt og bacon. Er veldig mett nå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har ukjente folk ropt etter deg på gata ? Eller ringt deg på natta, stalka etter deg ute eller lignende ? Forrige forumfest ringte vi datasmurf. :-P Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 :-P Den smileyen der er ekkel når den blir skrevet sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jo jo, men Datasmurf er nesten som et merkenavn å regne nå, og jeg blir stadig vekk gjenkjent på gata som "Datasmurf" / Sosjojuror" / "Vær-Sjur". I tillegg så står jo navnet mitt i signaturen min, og jeg har posta tusenvis av bilder av meg selv på nettet i over ti år. Har ukjente folk ropt etter deg på gata ? Eller ringt deg på natta, stalka etter deg ute eller lignende ? Ja. Både forumfolk jeg i ettertid vet hvem er, forumfolk jeg ikke aner hvem er, og eldre kvinner. Sistnevnte er de verste, de er maks slitsomme. Og som Slimda sier, ble jeg oppringt av forumfolk i Oslo under et forumtreff. Møtte djevelsk mange i russetida, både i 2004 og 2007, som visste hvem jeg var. Merkeligere i 2004, siden jeg da ikke var blitt medlem av forumet engang. Da var det folk fra IRC, ICQ osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 :-PDen smileyen der er ekkel når den blir skrevet sånn. Satt på mobilen. Smilies er et helvete å få til skikkelig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg