Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

Det er jeg mer eller mindre hele tiden, så det er jo kjedelig. Om det er tilfellet.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Jeg er vel den enkleste å... finne... :p

Tror vel jeg er enklere å finne enn deg. Evt. Simon Aldra, Ueland og andre som (delvis) har navnet sitt som brukernavn. Skarstad var også lett å finne i sin tid.

Eneste som har funnet meg her er Datasmurf, men han juksa.

Nøyaktig hvordan juksa jeg?

Synes for øvrig at det var kjedelig av deg ikke å svare på meldinga.

Jeg gikk bare på en bekjents Facebook-profil og så at han hadde lagt til noen som ligna på deg ut fra thumbnailen, og så viste det seg at det var deg. Ikke verre enn det. Vil ikke kalle det juks.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Jeg er vel den enkleste å... finne... :p

Tror vel jeg er enklere å finne enn deg. Evt. Simon Aldra, Ueland og andre som (delvis) har navnet sitt som brukernavn. Skarstad var også lett å finne i sin tid.

Ifølge profilen hans bor han noen kilometer herfra, så jeg ville ikke sagt det.

Lenke til kommentar

Jo jo, men Datasmurf er nesten som et merkenavn å regne nå, og jeg blir stadig vekk gjenkjent på gata som "Datasmurf" / Sosjojuror" / "Vær-Sjur". :p

I tillegg så står jo navnet mitt i signaturen min, og jeg har posta tusenvis av bilder av meg selv på nettet i over ti år.

Lenke til kommentar

Jeg sov 20 timer for et par søndager siden.

Var ute på helgetur, og måtte sjekke ut av hotellet klokken 12 søndag morgen. Så 3 av oss prioriterte fest fremfor søvn og var på baren helt til vi måtte sjekke ut.

2 timer i bil senere kræsjet jeg hardt i sengen hjemme.

Lenke til kommentar

Jo jo, men Datasmurf er nesten som et merkenavn å regne nå, og jeg blir stadig vekk gjenkjent på gata som "Datasmurf" / Sosjojuror" / "Vær-Sjur". :p

I tillegg så står jo navnet mitt i signaturen min, og jeg har posta tusenvis av bilder av meg selv på nettet i over ti år.

Har ukjente folk ropt etter deg på gata ? Eller ringt deg på natta, stalka etter deg ute eller lignende ?

Lenke til kommentar

Har ukjente folk ropt etter deg på gata ? Eller ringt deg på natta, stalka etter deg ute eller lignende ?

Ja. Både forumfolk jeg i ettertid vet hvem er, forumfolk jeg ikke aner hvem er, og eldre kvinner. Sistnevnte er de verste, de er maks slitsomme.

Og som Slimda sier, ble jeg oppringt av forumfolk i Oslo under et forumtreff.

Møtte djevelsk mange i russetida, både i 2004 og 2007, som visste hvem jeg var. Merkeligere i 2004, siden jeg da ikke var blitt medlem av forumet engang. Da var det folk fra IRC, ICQ osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...