L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kjapt spørsmål: Forskjellen på mål og dekar er ...? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kjapt spørsmål: Forskjellen på mål og dekar er ...? Dekar er en enhet for måling av areal. En dekar (fra deka, som er 10, og ar) er lik 10 ar, som er lik 1000 kvadratmeter. Symbolet for dekar er daa. Dekar er ikke en SI-enhet. Et eldre navn på dekar er mål. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jeg er så trøtt at jeg vurderer å legge meg! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Venninne ser meg første gang på noen måneder, og det første hun sier er "Neimen, du har fått STIL jo!" Slike kommentarer er jeg alltid usikker på om skal taes som et kompliment eller en fornærmelse. Endret 4. april 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jeg er så trøtt at jeg vurderer å legge meg! Hmm, jeg tror jeg vet om en løsning på problemet ditt.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jeg er så trøtt at jeg vurderer å legge meg! Hmm, jeg tror jeg vet om en løsning på problemet ditt.. Kaffe? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Slike kommentarer er jeg alltid usikker på om skal taes som et kompliment eller en fornærmelse. Etter masse stotring og litt forklaring kom det frem at hun mente at antrekket mitt var gjennomført i dag. Lulz. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Slike kommentarer er jeg alltid usikker på om skal taes som et kompliment eller en fornærmelse. Etter masse stotring og litt forklaring kom det frem at hun mente at antrekket mitt var gjennomført i dag. Lulz. "Antrekket var gjennomført". Pff, hva er galt med å bare slenge på seg noen plagg? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 "Antrekket var gjennomført". Pff, hva er galt med å bare slenge på seg noen plagg? Absolutt ingenting. Noe som også var det jeg hadde gjort. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Shait. Sovnet på sofaen i sekstida, og våknet rundt ti. Tror jeg legger meg. >.< Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Absolutt ingenting. Noe som også var det jeg hadde gjort. Gud som jeg elsker deg. Kibs, lykke til med å få sove nå. xD Endret 4. april 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Shait. Sovnet på sofaen i sekstida, og våknet rundt ti. Tror jeg legger meg. >.< Du som meg vennen, bare at det gjør vondt å ligge også, så jeg tror jeg holder meg våken, i fall noe spennende (Hah!) skulle skje Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Shait. Sovnet på sofaen i sekstida, og våknet rundt ti. Tror jeg legger meg. >.< Jeg sovna i stad jeg også, men jeg sov heldigvis bare en tre kvarters tid. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 "The power of the music of the night" Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kibs, lykke til med å få sove nå. xD Det kommer ikke til å bli et problem, kan jeg love deg. Holder på å sovne her jeg sitter. Du som meg vennen, bare at det gjør vondt å ligge også, så jeg tror jeg holder meg våken, i fall noe spennende (Hah!) skulle skje Skjer ikke noe action hvis jeg legger meg, vet du. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tom er heitere enn Bill. Samme hva enkelte fjortisstøser vil påstå. Bill er en av de få guttene jeg har måttet se på to ganger for å definere kjønn på. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 "The power of the music of the night" Åh. Så den forrige uke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg er alltid gjennomført. Pwn. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Åh. Så den forrige uke. sitter og ser på den nå Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 sitter og ser på den nå Og så skriver du her? Blasfemi!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg