Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjapt spørsmål: Forskjellen på mål og dekar er ...?
Dekar er en enhet for måling av areal. En dekar (fra deka, som er 10, og ar) er lik 10 ar, som er lik 1000 kvadratmeter. Symbolet for dekar er daa. Dekar er ikke en SI-enhet. Et eldre navn på dekar er mål.
Lenke til kommentar
Venninne ser meg første gang på noen måneder, og det første hun sier er "Neimen, du har fått STIL jo!"

Slike kommentarer er jeg alltid usikker på om skal taes som et kompliment eller en fornærmelse.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Slike kommentarer er jeg alltid usikker på om skal taes som et kompliment eller en fornærmelse.

Etter masse stotring og litt forklaring kom det frem at hun mente at antrekket mitt var gjennomført i dag. Lulz.

Lenke til kommentar

Etter masse stotring og litt forklaring kom det frem at hun mente at antrekket mitt var gjennomført i dag. Lulz.

"Antrekket var gjennomført". Pff, hva er galt med å bare slenge på seg noen plagg?

Lenke til kommentar
Kibs, lykke til med å få sove nå. xD

Det kommer ikke til å bli et problem, kan jeg love deg. Holder på å sovne her jeg sitter. :p

Du som meg vennen, bare at det gjør vondt å ligge også, så jeg tror jeg holder meg våken, i fall noe spennende (Hah!) skulle skje :p

Skjer ikke noe action hvis jeg legger meg, vet du. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...