Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 ja og hår Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Eg har pupper og hår. Er det bra nok? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det er ikke bra nok nei. Fan så kravstor du er da. Va mere vil du ha? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 ps pass dere for evelen stalker på høyt nivå!!!Tror du han hadde mer informasjon enn jeg har? Det blir litt juks hvis han sitter med halve fasiten. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Eg utfordrer dere alle til å finne meg. Spanderer øl om noen av dere dukker opp her. Er rimelig sikker på at ingen gidder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) ps pass dere for evelen stalker på høyt nivå!!!Tror du han hadde mer informasjon enn jeg har? Det blir litt juks hvis han sitter med halve fasiten. han hadde samme utgangspunkt som alle andre Endret 1. oktober 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Eg utfordrer dere alle til å finne meg. Spanderer øl om noen av dere dukker opp her. Er rimelig sikker på at ingen gidder. Jeg har funnet deg. Etternavnet ditt slutter på S. (sånn i tilfelle du ikke ønsker publisere det her) Du kan sende en øl i posten, for langt unna Endret 1. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jaja, så var han vel kåtere enn meg, da. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei, om noen har lyst på Netrum er det bare å forsyne seg, jeg er ikke itnressert.btw, Snapchat anyone?-> flemmingss Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 "Den nye stalkingkaféen." Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Eg utfordrer dere alle til å finne meg. Spanderer øl om noen av dere dukker opp her. Er rimelig sikker på at ingen gidder. Jeg har funnet deg. Etternavnet ditt slutter på S. (sånn i tilfelle du ikke ønsker publisere det her) Du kan sende en øl i posten, for langt unna Fant svakheten. Takker Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har funnet deg. Etternavnet ditt slutter på S. (sånn i tilfelle du ikke ønsker publisere det her) Du kan sende en øl i posten, for langt unna Finner du meg? Lurer på om jeg har så mange svakheter som jeg tror jeg har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 ps min niese på 1 dag smilte til meg idag var sikkert ikke bevisst men varmer et nybakt tantehjerte 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Eg utfordrer dere alle til å finne meg. Spanderer øl om noen av dere dukker opp her. Er rimelig sikker på at ingen gidder. Jeg har funnet deg. Etternavnet ditt slutter på S. (sånn i tilfelle du ikke ønsker publisere det her) Du kan sende en øl i posten, for langt unna Fant svakheten. Takker np, Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har funnet deg. Etternavnet ditt slutter på S. (sånn i tilfelle du ikke ønsker publisere det her) Du kan sende en øl i posten, for langt unna Finner du meg? Lurer på om jeg har så mange svakheter som jeg tror jeg har. Jeg skal ta en sjekk i morgen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Jeg fant deg (det var kanskje ikke hemmelig?). Komisk at første del av etternavnet passer med landsdelen. Hadde du tenkt på det? Edit: Jamfør diskusjonen dentist/crentist vi hadde i går. Endret 1. oktober 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Jeg fant deg (det var kanskje ikke hemmelig?). Komisk at første del av etternavnet passer med landsdelen. Hadde du tenkt på det? Det har jeg faktisk ikke tenkt på Ironisk nok er etternavnet oppkalt etter en gård i et område rundt "Mo i Rana" Men nei, jeg vet jeg er lett å finne, så det er greit, så lenge ingen poster navnet i klartekst er det greit (google osv) Endret 1. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg trengte ikke google engang. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) sikkert pga noe i signaturen min? Jeg tenker mer på at jeg ikke ønsker folk skal finne min internett ID så lett ved å google navnet mitt. Men at folk finner navnet basert på internett id er forsåvidt helt greit. Endret 1. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg