Emancipate Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Men det var vel hun folk startet å rope etter på gata osv etter hva jeg har hørt.Merkelig, for hun var jo ikke så pen (bare prøver å trigge henne til å svare her nå). Hun er faktisk avregistrert, da, men kanskje hun har en annen profil. Uansett, å bli gjenkjent på gaten kommer vel mer av at man velger å ha fullt bilde i avataren enn at navnet er avslørt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 ps pass dere for evelen stalker på høyt nivå!!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hvis noen har blitt stalket her så er det meg. I is the careface. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Er da ikke bare han som kan finne deg, pessi. :-P Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Mener du at jeg skal slutte å stå utenfor soveromsvinduet ditt darkness|? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ikke slutt, det er gøy med flere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 skummeltskummelt men har egentlig ikke noe å skjule bare ikke ta på meg i feil øyeblikk så går det helt bra Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Ikke slutt, det er gøy med flere. Endret 1. oktober 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Mener du at jeg skal slutte å stå utenfor soveromsvinduet ditt darkness|? Ja, du kan nå i det minste banke på døren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 skummeltskummelt men har egentlig ikke noe å skjule bare ikke ta på meg i feil øyeblikk så går det helt bra Så vi kan ta på deg i riktig øyeblikk? Hvor da? Kan du illustrere hvor på denne dukken? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 vil jobbe på starbucks og skrive alle sine navn feil med vilje<3<3 sånn kjetil blir kjøttalf best job ever Det er nok en parodi som baserer seg på at dem ofte skriver feil, men liker konseptet Jeg vet enkelte tar seg temmelig nær av at folk uttaler navnet feil. Hvis noen har blitt stalket her så er det meg. I is the careface. Husker ikke jeg feil møtte du opp på arbeidsplassen til en på forumet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Husker ikke jeg feil møtte du opp på arbeidsplassen til en på forumet. Ikke så vanskelig når vedkommende kjørte buss. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hva gjør dere vakre mennesker denne fine onsdags aftenen? Selv nyter jeg iskald pils mens man ser på Gotham. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 bare slpper av. 2.gangsintervju på potenisll ny arbeidsplass i morgen :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) skummeltskummelt men har egentlig ikke noe å skjule bare ikke ta på meg i feil øyeblikk så går det helt bra Så vi kan ta på deg i riktig øyeblikk? Hvor da? Kan du illustrere hvor på denne dukken? skummeltskummelt men har egentlig ikke noe å skjule bare ikke ta på meg i feil øyeblikk så går det helt bra Så vi kan ta på deg i riktig øyeblikk? Hvor da? Kan du illustrere hvor på denne dukken? grønn= ja rød=nei Endret 1. oktober 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Bare meg som ser styremekanismer oppe til høyre og venstre? 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hPbrlNsMTg4 vil jobbe på starbucks og skrive alle sine navn feil med vilje<3<3 sånn kjetil blir kjøttalf best job ever Det er nok en parodi som baserer seg på at dem ofte skriver feil, men liker konseptet Jeg vet enkelte tar seg temmelig nær av at folk uttaler navnet feil. Hvis noen har blitt stalket her så er det meg. I is the careface. Husker ikke jeg feil møtte du opp på arbeidsplassen til en på forumet. Det er vel å ta litt hardt i var han som møtte opp på togstasjonen min! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Skulle ønske jeg eide en togstasjon Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Spill Monopol. Endret 1. oktober 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 grønn= ja rød=nei Så... Munn, pupper og lår? Ja ja, god start i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg