dysfunctional Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Av alle land i verden (med McDonald) er BigMac dyrest i Norge.Erna må gå!!!! 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Noen her som har høy forbrenning ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Men det spørs om vi kanskje også er det landet hvor den koster minst ved sammenlikning mot privatøkonomi Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) En på jobb som ALDRI har hatt migrene, men som er borte minst 1 dag hver 3. uke, brukte "stressrelatert migrene" som fraværsgrunn tirsdag morgen..alle bare rista på hodet, selv sjefen vår. Vanligvis er det diare eller feber. Han har begynt å variere litt hvertfall.Minner meg litt om meg selv da angsten var på sitt verste, bare at det var flere dager på rad ofte. Brukte alle slags andre unnskyldninger for å unngå å nevne hva det egentlig var. Tror ikke en arbeidsgiver vil vite at en av hans/hennes ansatte har psykiske problemer. Endret 1. oktober 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Neida, Erna fikk stoppet disse idiotiske OL-planene i dag, så hun kan få bli. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Bare innse det med en gang brann, dette er ikke en sjekkeplass. Pøh, er ikke noe sted man drar så mye fitte som her på diskusjon.no! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Erna må gå!!!! Jens må gå!!! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Neida, Erna fikk stoppet disse idiotiske OL-planene i dag, så hun kan få bli. Det er godt noen bra kommer fra den kanten. Når man ser på IOC-listen kan man spørre seg hvem dem ansetter, skulle tro det var rene kongebesøket. Snakk om å sette seg selv over andre.. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jens har gått Heldigvis kan man på en måte si, er så lei av å lese klarger over jens i hver eneste nettavisdebatt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jens har gått Det var så vanlig å skylde på Jens uansett hva som skjedde da han var statsminister, så jeg regnet med at det fremdeles var slik uavhengig om han var statsminister eller ikke. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Meld dere på Secret Santa da vel! Link i signaturen min. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Aldri deltatt før, tror jeg skal få meldt meg på i år := Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Må også prøve meg på det iår tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Alt for tidlig å tenke på SS. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Og julebrus. Snart kommer vel pepperkakene ut i butikken også. Grøss. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Og julebrus. Snart kommer vel pepperkakene ut i butikken også. Grøss. Julebrus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Til jul ja. Ikke 1. oktober. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Alt for tidlig å tenke på SS. Aldri for tidlig å tenke på SS 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg