Catkin Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Noen her som vet når man kan begynne å trene igjen sett at man har en veldig lav BMI?Når du har en høyere BMI? Og det vil si? 17,5? 18? 1 Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 kinderlinda hvordan ble du personlig trener som 18åring gikk du på sånn kurs bare liksom?? Jeg liksom bare utdanna meg som det liksom.. Eller altså jeg liksom gikk liksom idrettslinja liksom. Åsså søkte jeg på jobben liksom i sommer liksom åsså fikk jeg den fordi jeg har så mye liksom liksom liksom erfaring liksom. liksom er typisk kvinnfolk Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg kan ikke gi henne en yogaball og si "ligg flat på den" og thats it. Da er jeg en dårlig personlig trener.Hun har i tillegg migrene som forværres av å trene styrke sier hun. Bullshit sier jeg (tenker jeg). Tror jeg har kommet opp med en grei plan.. Tok meg bare 4 timer.. Har også pratet med hennes mor, og hun sa bare masse piss om at dattra ikke må slanke seg osv, og at jeg skal la henne komme i god form... Milde måne.. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 liksom er typisk kvinnfolk Pessi, vil du ha han? Jeg er ferdig med han. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 liksom er typisk kvinnfolk Pessi, vil du ha han? Jeg er ferdig med han. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Drittdag.. Blir ikke lenge til eg legger meg. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 liksom er typisk kvinnfolk Pessi, vil du ha han? Jeg er ferdig med han. Haha, tok ikke lange tiden. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Branneren er blitt kasteball hos kvinnfolka her ja. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 liksom er typisk kvinnfolk Pessi, vil du ha han? Jeg er ferdig med han. Haha, tok ikke lange tiden. hvem er Pessi er dette et kvinnfolk jeg bør passe meg for Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jepp hun biter OG klorer Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jepp hun biter OG klorer Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hun har i tillegg migrene som forværres av å trene styrke sier hun. Bullshit sier jeg (tenker jeg).Om det er en ting over alle andre ting som gir hodepine så er det styrketrening. Har du en spesiell grunn til at du tror det er bullshit? Fordi det ikke gjelder deg? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) liksom er typisk kvinnfolk Pessi, vil du ha han? Jeg er ferdig med han. Haha, tok ikke lange tiden. hvem er Pessi er dette et kvinnfolk jeg bør passe meg for Du burde være forsiktig med hva du sier for å si det sånn. Hun har i tillegg migrene som forværres av å trene styrke sier hun. Bullshit sier jeg (tenker jeg).Om det er en ting over alle andre ting som gir hodepine så er det styrketrening. Har du en spesiell grunn til at du tror det er bullshit? Fordi det ikke gjelder deg? Det stemmer nok godt, jeg kjenner ikke til migrenediagnosen(?), men hender ofte at jeg får hodepine og ev kvame etter en hard (crossfit) økt. For en del år siden når jeg drev med ren styrke måtte jeg rett som de er ut på badet å spy Endret 1. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg kan ikke gi henne en yogaball og si "ligg flat på den" og thats it. Da er jeg en dårlig personlig trener. Hun har i tillegg migrene som forværres av å trene styrke sier hun. Bullshit sier jeg (tenker jeg). Tror jeg har kommet opp med en grei plan.. Tok meg bare 4 timer.. Har også pratet med hennes mor, og hun sa bare masse piss om at dattra ikke må slanke seg osv, og at jeg skal la henne komme i god form... Milde måne.. Du må selvfølgelig gi henne noen øvelser, men jeg regner med at hun sikkert ikke ser på yogaball som styrketrening. Så lenge øvelsene kun innebærer egen kroppsvekt er det skikkert greit. Ville i hvert fall prøvd. Sammen med kardio, og et kosthold hun kan føle er sunt, uten at hun i realiteten slanker seg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hun har i tillegg migrene som forværres av å trene styrke sier hun. Bullshit sier jeg (tenker jeg).Om det er en ting over alle andre ting som gir hodepine så er det styrketrening. Har du en spesiell grunn til at du tror det er bullshit? Fordi det ikke gjelder deg? Hvis man har feil teknikk og presser veldig hardt så ser jeg ikke bort i fra det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Bare innse det med en gang brann, dette er ikke en sjekkeplass. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har aldri hørt noe som helst om at migrene kan forværres av styrketrening. Da er det noe som blir gjort veldig feil. Hodepine kan alle få. Folk med migrene får ikke noe værre hodepine av det.Jeg har satt henne på kardio-trening. Forsøkte å lage det til slik at vi kan forbedre utholdning og kondisjon, og forbrenne så lite kalorier som mulig, men selvfølgelig, hun vil nok brenne en god del. Det er ikke så mye jeg kan gjøre for at hun ikke skal gå ned i vekt, og hun ikke vil trene styrke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) En på jobb som ALDRI har hatt migrene, men som er borte minst 1 dag hver 3. uke, brukte "stressrelatert migrene" som fraværsgrunn tirsdag morgen..alle bare rista på hodet, selv sjefen vår. Vanligvis er det diare eller feber. Han har begynt å variere litt hvertfall. Endret 1. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Funfact, har aldri hatt sykefravær fra jobb eller fgt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Av alle land i verden (med McDonald) er BigMac dyrest i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg