Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden hun er under 18 år, har jeg rett til å prate med foreldrene hennes før hun får trene med min plan. Tror jeg gjør det, ass..

Det er nok det beste. Slik jeg ser det kan noe sånt utvikle seg til et større problem om det ikke stoppes i tide. Selvfølgelig veldig vanskelig å ta seg av når det er snakk om ei sta, ung jente. Føler med deg her. Du gjør det riktige!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Det er vel allerede blitt et problem om en oppsøker treningsstudio og kun er er villig til å spise bananer. Jeg ser liksom ikke for meg at hun spiser noen klaser av de daglig. Men det er kun en antakelse fra min side uten noen fakta til å backe det opp.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har hun et problem fra før. Men jeg, som tidligere har holdt på slik, syns det er viktig at noen griper inn. Det kan også hjelpe at det kommer fra ei som KinderLinda og ikke foreldre på femti. Man blir jo helt blind for hvordan ting egentlig er. Det er hverken pent eller sunt å være undervektig. Verdt det er det heller ikke. Prøver selv å gå opp i vekt nå, og skammer meg over hvor lite jeg veier. Det påvirker hverdagen og ødelegger så utrolig mye mer enn man tror når man er seksten.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal si når jeg får kunder som er 16 år gamle jenter som vil gå ned i vekt, og de veier rundt 45kilo allerede. Jeg må liksom gjøre jobben min, og jeg kan ikke bare si "du kan ikke gå ned i vekt."

Jeg prøver å pushe på de styrketrening, og si at kroppen blir strammere/finere/virker tynnere om de får muskler, men de vil bare gå på spinning og spise banan til frokost,lunch og kvelds.

Tja, Var hun feit, tynn eller ideel?

Jeg kan vel se fordeler med å trene kondisjon selv om man ikke har fett som skal forbrennes,

Du kan jo argumentere for at styrketrening forbrenner fett.

Lenke til kommentar

Tja, Var hun feit, tynn eller ideel?

Det er faktisk ikke mulig å være feit når man veier 45 kg. som 16-åring. Det sier seg selv.

Er man under en meter høy så burde vel det være mulig

Med feit mener jeg "overflødig fett"

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Dersom hun er tynn som i "undervektig" skjønner jeg problemet.

Ikke lett å vite i dag hvor tynn brukes som begrep på alle som ikke er overvektige,

Nei, du får se hva du gjør, men du kunne jo kanskje spurt hvorfor hun ønsker å bli enda tynnere dersom du allerede er under attraktivt nivå.

Lenke til kommentar

Poenget er at det vanskelig å lage treningsplan til noen som ikke har en plan selv. En jente som vil ha flat mage og sprettrumpe, men vil ikke trene styrke.. Hmmm.. nøtteknekker ass..

Kommer jo an på hva hun definerer som styrke det da. Hun er antagelig helt clueless. Gi henne en yogaball og noen plankeøvelser så blir hun sikkert fornøyd og mener at hun ikke trener styrke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

nøtteknekker ass..

Den måtte jeg google. "nutcracker ass":

2jens0l.jpg

Shouji Tomoharu (34) from the comedic duo ShinagawaShouji, was authorized on the 17th to be put into the Guinness Book of World Records for cracking the most walnuts with his butt for a minute.

It will be broadcast of FujiTV on the 19th on, Guinness World Records Offical Recognition! . This February a French man broke the world record for cracking 41 nuts. But, Shouji pulverized it, breaking 43 nuts. He said, My butt hurt a lot and I wondered if I should give up, but I continued on and am glad I finished the challenge. He vows to keep the record stating, After this, I will continue to do my best.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...