Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva ville dere sagt til dette, da:

- Tolvåringen er frivillig med på dette. Mener dere at saken blir annerledes hvis en kvinne lar tolvåringen penetrere henne fremfor at en mann penetrerer tolvåringen?

- Nittiåringen ønsker aktiv dødshjelp?

Ingen av disse er hverken særlig akseptert, blir sett på som moralsk forkastelig og er slettes ikke lovlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde nok hatt sex med 12-åringen. Tviler på han hadde blitt så traumatisert av det.. Han hadde kanskje blitt tøffeste gutten i klassen..

Hadde nok blitt en veldig fornøyd tolvåring, om han er mentalt moden nok til å være interessert i jenter. Kan også være at han ikke bryr seg nevneverdig enda.

Lenke til kommentar

Våknet opp i dag og det kommer kun brunt vann fra vasken. Ser ut som det er litt skitt og småpartikler med grus inni der også. What do to? :(

Pleier bli sånn hvis de har vært og fixet på rørene et sted. Sett det flere ganger. Bare til å la det renne og se når det går bort.

Lenke til kommentar

Ja det kommer nok an på litt av hvert. Ingen er like. For noen 12 åringer kunne det være tidenes opplevelse, for andre skadelig.

Tror nok at for en 12 år gammel gutt, hadde det vert ganske greit. Kanskje skummelt osv, men ikke skadelig. For en jente derimot, er det en skam og alle blir helt forskrekket av å tenke på det, Merkelig.

Lenke til kommentar

Pleier bli sånn hvis de har vært og fixet på rørene et sted. Sett det flere ganger. Bare til å la det renne og se når det går bort.

Regner med det, siden de kuttet vannet noen timer her i morges. Driver og bygger utenfor. Bare lurte litt på om det har blitt noen komplikasjoner siden jeg kun får skitvatn i springen... Får heller bare vente noen timer og se om det har bedret seg.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Om en på 90 år ønsker aktiv dødshjelp på bakgrunn av sterke smerter og en kreftdiagnose som kommer til å ta livet av vedkommende likevel, så ser jeg ikke helt problemet. Men det er klart legen ønsker å ha noe å si i saken.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

I andre nyheter:

Husker ikke hva jeg drømte i natt, men husker jeg hadde en skikkelig ekkel drøm. Sitter igjen med en bedriten følelse. Nervene er helt på utsiden av kroppen i dag. Føles ut som jeg har skikkelig fylleangst eller noe. Dette tror jeg blir en fantastisk dag. Eller ei.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det anderledes å bli penetrert enn å penetrere selv. Jeg tviler på det er noen overraskelse for noen.

Nei, det er faktisk ikke alle som tenker over dette. Tro det eller ei.

Ekkelt med angst. Jeg prøver alltid å distrahere meg selv så mye som mulig selv om det er utrolig vanskelig. Bedre å finne mulige alternativer enn å dytte i seg benzodiazepiner. For noe herk det egentlig er i lengden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

I andre nyheter:

Husker ikke hva jeg drømte i natt, men husker jeg hadde en skikkelig ekkel drøm. Sitter igjen med en bedriten følelse. Nervene er helt på utsiden av kroppen i dag. Føles ut som jeg har skikkelig fylleangst eller noe. Dette tror jeg blir en fantastisk dag. Eller ei.

Jeg drømte at to menn hadde sex i reverse cowboy foran en haug med tilskuere. :blink:

Så drømte jeg en hel del andre ting som ikke hadde noen ting med noen ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg drømte jeg var i sauda med familien og plutselig skulle vi til sibir i russland for var visst bare en time i bil elns:SSSS

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal si når jeg får kunder som er 16 år gamle jenter som vil gå ned i vekt, og de veier rundt 45kilo allerede. Jeg må liksom gjøre jobben min, og jeg kan ikke bare si "du kan ikke gå ned i vekt."
Jeg prøver å pushe på de styrketrening, og si at kroppen blir strammere/finere/virker tynnere om de får muskler, men de vil bare gå på spinning og spise banan til frokost,lunch og kvelds.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...