j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Alt kan bøyes, Quayle =D bra jeg ikke har fleksibel musikksmak, da. Tysk Operaish musikk -> Metal -> Rap/Drum and Bass. Hihi Endret 4. april 2008 av clvn Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Legningen min er ubøyelig, dessverre kan man kanskje si. Man har jo straks mer å velge i om man svinger begge veier. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Legningen min er ubøyelig, dessverre kan man kanskje si. Man har jo straks mer å velge i om man svinger begge veier. Samme her, egentlig. Vi "mister" jo halvparten av fiskene der ute. Men men, funker ikke å bøye meg heller =/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bill Kaulitz er en ganske heit jente. xD Helt brukbar gutt og, når jeg tenker meg om. ...Jeg vil legge meg ned og gråte til krampen tar meg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Han er en pen mann, det skal han ha. Jeg har ikke problemer med verken å se eller å si at menn ser bra ut, men jeg tenner/forelsker meg ikke i menn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Han er en pen mann, det skal han ha. Jeg har ikke problemer med verken å se eller å si at menn ser bra ut, men jeg tenner/forelsker meg ikke i menn.Du ser at det er en han? Jeg måtte rette på to kompiser -samme dagen- for at de sa "hun var litt heit". Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er mulig at dette er en jente for alt jeg vet, men jeg synes det ser ut som en mann ja. Det er noe med trekkene som gjør at jeg ser at det er en mann, men det kan være en kvinne med mannlige trekk. Det hadde vært interessant å se denne mannen uten sminke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det hadde vært interessant å se denne mannen uten sminke.Holder tvillingbroren hans? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Så absolutt ett pent ansikt, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tom er heitere enn Bill. Samme hva enkelte fjortisstøser vil påstå. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 er jeg en fjortisstøs? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ja, Kexxy. Du er THA fjortizztøz. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ja, Kexxy. Du er THA fjortizztøz. Look who's talking. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 er det en god eller dårlig ting? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Look who's talking. Jeg lukter en fornærmelse på linje med den jeg fikk tidligere. oO Venninne ser meg første gang på noen måneder, og det første hun sier er "Neimen, du har fått STIL jo!" er det en god eller dårlig ting? God. Tror jeg. Usikker. Nei, jo. God. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) er det en god eller dårlig ting? God. Tror jeg. Usikker. Nei, jo. God. Tøft...! Endret 4. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Overtrøtthet med litt sukker = Katastrofe. ^^ Endret 4. april 2008 av Baconburger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg